8 Reacties

2 maanden geleden

Hey, wij hadden hetzelfde dilemma, je vindt er inderdaad niet veel in fysieke winkels. Dus op goed geluk gewoon 1 besteld op bol.com die ik mooi vind 😅. Wel content van!

2 maanden geleden

Ik heb dat niet aangekocht bij mijn eerste kindje omdat ik dat niet mooi vind en eerlijk gezegd echt nooit gemist. Plaatsen genoeg in huis om te kunnen voeden. Als je dat mooi vindt is het natuurlijk wel fijn om in de kamer te zetten denk ik..

2 maanden geleden

Wij hebben quax gekocht maar niet de deluxe versie die je veel ziet (te duur!) en die is wel comfortabel. Geen idee of we het veel gaan gebruiken maar mijn idee is dan dat ik voor het voeden en boeren niet naar beneden moet ‘s nachts en efkes daar kan zitten.

één maand geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Wij hebben quax gekocht maar niet de deluxe versie die je veel ziet (te duu ...
Wij hebben deze ook op de lijst gezet. Zat comfortabel in de winkel. Zou ook enkel gebruikt worden 's nachts want we zetten deze in haar kamertje.

één maand geleden

Nooit gehad eigenlijk Geen idee of het echt iets onmisbaar is? Ieder zijn ding natuurlijk

één maand geleden

Wij hebben deze

één maand geleden

Wij hebben ook die van quax gekocht! Toen met hun stocksale, die komt er normaal terug in oktober

één maand geleden

Reactie op Rani195643443131

Hey, wij hadden hetzelfde dilemma, je vindt er inderdaad niet veel in fysie ...
Die heb ik ook aangekocht…heel content over.