12 Reacties
2 maanden geleden
Beetje minder bezig zijn met wat andere denken. Maar wat je zelf wil..
Men heeft toch wel wat te zeiken of het nou goed of fout doet.. het toch nooit goed..
Dus meid, huur die rolstoel en ga lekker de deur uit joh! Jeetje gaat jezelf toch niet opsluiten.. omdat anderen er wat van kunnen denken..
2 maanden geleden
Hey Molly, ik zou hetvooral niet zien als aanstellerij. Je hebt per slot van rekening een goede reden voor die rolstoel. Als je graag eens buiten komt, zonder je zorgen te moeten maken over harde buiken, zou ik dat zeker doen. Je lichaam zal wel aangeven wat nog wel en niet gaat.
2 maanden geleden
Reactie op Manu26
Beetje minder bezig zijn met wat andere denken. Maar wat je zelf wil..
Me ...
Ik weet het, maar soms vind ik het moeilijk om in te schatten of mensen die echt iets hebben en rolstoelgebonden zijn dat beledigend vinden. Maar ik moet daar inderdaad niet aan denken, je hebt gelijk.
2 maanden geleden
Gewoon doen! Geniet nog eventjes van jullie momentjes samen, en nu het zonnetje nog eens zal schijnen, ga gewoon maar lekker gaan cruisen in die rolstoel 😘
2 maanden geleden
Gewoon huren!
Waarom niet, je hebt een goede reden, als je kon kiezen en zonder ook lukte zou je er zelfs niet aan denken.
Gewoon doen en als er iemand wat te zeggen heeft zeg maar dat je hoopt dat zij nooit reden gaan hebben voor een rolstoel!
Zwijgen ze wel direct
2 maanden geleden
Ik zat vorig jaar in hetzelfde schuitje. 10 weken niet mogen stappen! (Gelukkig verloopt deze zwangerschap anders).
Wij zijn toen een rolstoel gaan huren maar hebben deze niet veel gebruikt. In het stad was dat super onhandig, de vele kasseien maakte dat ik er net harde buiken van kreeg en als we in het park ging met de rolstoel voelde ik mij echt een 'patient' waardoor ik toch niet de neiging had dit veel te gaan doen.
Maar hopelijk voel jij je er anders bij want er is geen reden om je daar slecht over te voelen!
2 maanden geleden
Als dat is wat nodig is om jou je verse lucht te gunnen, ga er dan voor! Ik ken veel actieve (jonge) mensen in een rolstoel door mijn job en die zouden daar echt niet zo over vallen hoor. Met mij zijn ze juist mega begaan. Ze zijn niet allemaal zo verbitterd als de luide roepers die alleen maar klagen. Voor je eigen welzijn zou ik het gewoon doen, zal je goed doen, en je man ook. Is ook maar tijdelijk hé 😘
2 maanden geleden
Als het een troost mag zijn; zelfs in een ziekenhuis voel ik me een aansteller met een rolstoel. Maar op dat moment is het echt niets aantrekken van wat anderen kunnen denken en focus op wat jij en je baby nodig hebben. Dat is voor jou frisse lucht en voor jouw baby dat die nog 6 weken lekker in de baarmoeder blijft. Huur die rolstoel, kom buiten zonder daarmee jouw baarmoederhals onder druk te zetten.❤️
2 maanden geleden
Reactie op Molly1234
Jij lijkt precies in nog een zwaardere situatie te zitten, heel veel moed g ...
In welke situatie we ook allemaal zitten, de enige overeenkomst is altijd dat we het beste willen voor ons kindje. 😊❤️
Succes met de rust, ik hoop oprecht dat je de moed vind om de rolstoel te huren en je er niets van aan zal trekken. Kom in het zonnetje zolang deze nog schijnt. 😁