2 Reacties
3 maanden geleden
Met eerste had ik ook. Moet alles zo snel mogelijk thuis hebben. Alles moet klaar liggen. Nu met tweede bijna 28 wk zwanger en heb enkel kleine dingen thuis. Kamer nog vol rommel. Ik ben nu omgekeerd. Nu denk ik, heb nog genoeg tijd😁 gaan volgende maand kinderwagen en co-sleeper kopen. En baby kamer later. Eerste sliep ook bij ons tot 10 maanden.
3 maanden geleden
Heel herkenbaar! Aan alles willen beginnen maar uiteindelijk nergens toe geraken 🙈
Sinds deze week het geboortekaartje beginnen ontwerpen maar aangezien mijn concentratie tegenwoordig 0 is ben ik na 5min afgeleid en begin ik dingen voor de geboortelijst op te zoeken. Dan kom ik iets tegen waarvan ik zeg: oh dat is mooi voor de kinderkamer! En dan begin ik te pinteresten voor de kinderkamer. En op het einde van de dag heb ik veel opgezocht maar niets opgeslagen. En aangezien mijn geheugen zo lek als een zeef is tijdens de zwangerschap ben ik 's anderendaags alles vergeten en moet ik opnieuw beginnen met hetzelfde van de dag ervoor op te zoeken 🤣 Echt erg haha..
Maar komt wel goed hoor, je er vooral niet opjagen ;-)