27 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op nilo 1

vind je dit niet vermoeiend? en hoelang loop je al rond met rugweeën? ik he ...
Ondertussen ben ik bevallen van een flinke dochter ☺️ water gebroken vorige nacht ☺️ en had 4cm bij binnenkomst… dus het heeft geholpen… het was inderdaad niet geweldig, maar het maakte wel dat ik vandaag dat stukje niet meer moest doen … ik duim!

16 dagen geleden

Hey dames wou laten weten dat ik bevallen ben. symptonen: geen harde buiken of kramp in onderbuik enkel een weeenstorm inmyn onderrug die om de 7minuten begon 4dagen lang. Ik nam een warme douch en het was plots om de 3minuten en heel pijnlijk. In zh zagen ze mijn weeen ni op de monitor omdat ik ze enkel in mijn rug kreeg, daar zagen ze dan dat ze in sterrekijker lag reden van de rugweeen :/ ze is gelukkig nog gedraait tegen wanneer ik 9cm had maar het was wel pittig! Dus het start niet altijd met harde buiken en kramp in de onderbuik!

8 dagen geleden

Hi! Ik wou even raad vragen, ik heb enkel veel last van lage rugpijn/krampen tegen de avond en vooral wanneer ik in bed lig. Geen enkele positie helpt hierbij (op de zij liggen, kussen tussen knieën…) paracetamol helpt ook niet echt. Ik ben er vaak doorheen de nacht van wakker. Zouden dit ook rugweeën zijn? Ben 36+5w

8 dagen geleden

Reactie op elighes

Hi! Ik wou even raad vragen, ik heb enkel veel last van lage rugpijn/krampe ...
Ik kan er zo ook de vinger niet echt opleggen wanneer de kramp begint en eindigt maar het komt wel in vlagen zeg maar

8 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik kan er zo ook de vinger niet echt opleggen wanneer de kramp begint en ei ...
is je kindje al beginnen indalen? bij mij begon het met constant zeurende rugpijn wat bij mij in het begin hielp was een kersenpit opmijn rug leggen

8 dagen geleden

Reactie op nilo 1

is je kindje al beginnen indalen? bij mij begon het met constant zeurende r ...
Ja hij is ingedaald volgens dat de gynaecoloog vorige week op mn controle zei

8 dagen geleden

Reactie op elighes

Ja hij is ingedaald volgens dat de gynaecoloog vorige week op mn controle z ...
kan een begin zijn van de rugweeen... maar ik had wel direct dat het echt rugweeen waren