7 Reacties
3 maanden geleden
Voor een vliegreis zou ik zeggen, koop goede steunkousen bij de apotheek (tot aan je lies) en beweeg af en toe op de vlucht zelf (draaibeweging met je voeten maken, wandelingetje, etc). Voor een autoreis zou ik zeggen, las voldoende stops in en neem kussentjes mee en een picknick dekentje (waar je tijdens de stops eventjes op plat kan liggen) en voldoende snacks en water! ☺️
3 maanden geleden
Reactie op VDBLYNN
Autoreis 12u ongeveer
Ahja in dat geval, neem kussens mee voor je rug en om je comfortabel te zetten, voldoende snacks en water, een picknick dekentje (om tijdens een stop even op te kunnen liggen), maak echt voldoende stops! Even de benen strekken is echt wel nodig... Eventueel een tussenstop (overnachting) ergens boeken...
3 maanden geleden
Wij zijn zelf een paar weken geleden met de auto nog naar Italië gegaan en voor de terugrit hebben we echt een overnachting in Duitsland geboekt voor het comfort (was echt nodig)
Even ter zijde, Ryd is een handige app om tankstations onderweg te zoeken (en vergelijken in prijs zodat je de goedkoopste neemt natuurlijk)
3 maanden geleden
Borstvoedingskussen om te slapen, snacks, drinkbus, hoedje, zonnecrème (zeker bij warme bestemming), reisapotheek, contactgegevens vroedvrouw/gynaecoloog/huisarts/verzekering/… , comfortabele schoenen,… ik zou persoonlijk een tussenstop doen van een nachtje als het 12u rijden is 😅 zoals gezegd, regelmatig (om de 2u) pauzeren en benen strekken voor het comfort en om trombose te vermijden.