29 Reacties
3 maanden geleden
Wij gaan er geen doen. Ik woon in belgië en wij krijgen elke 4 weken een echo. Ik vind dit zeker voldoende. Ik hoorde dat dit in nederland veel minder is?
Het enige waarom ik twijfelde was voor een 3d echo, maar enkel daarvoor vind ik het persoonlijk net wat te prijzig x
3 maanden geleden
Ik heb er eentje op de planning staan op 20augustus. Ben dan 25w 🙂
3 maanden geleden
Hier heb ik elke 4 weken echo en dan ook in 3D als ik het goed zeg
Ik heb dan foto gewoon grijs en dan nog eentje van zijn zoete snoet😍
Tot nu viel het tegen omdat die altijd handen en voeten voot gezicht hield en niet weghaalde maar gisteren toch een mooie echo kunnen krijgen🥰
3 maanden geleden
Wij deden er al eentje op 20 weken. Was eigenlijk enkel 2d maar doordat ons kleintje zich niet mooi wou laten zien kregen we toch al enkele 3d beelden.
Hieruit was er dan één fotootje waar we het snoetje op konden zien 🥰
Rond 28weken plannen we er nog één. Hiervoor kregen we een bon van de schoonouders 🥰
3 maanden geleden
Wij deden regelmatig een pretecho! De laatste hebben we laten doen op 24 weken en we zijn daar erg blij mee! Het is toch nog anders dan de echo bij de gynaecoloog vinden wij
3 maanden geleden
Reactie op Loreke1999
Wij gaan er geen doen. Ik woon in belgië en wij krijgen elke 4 weken een ec ...
Hey, ik moet ook regelmatig naar de gyneacoloog voor de gewone echo’s nu dus op 20 weken (wat bijna 22 weken was) dan 24-25 weken en nu weer binnenkort voor de 28 weken einde augustus. Dan september weer en dan op nog kortere periode tot bevalling. Dit vind ik al meer dan genoeg geld kosten. Alles is zo duur.. want ik begrijp het wel de pretecho maar ik heb nog wel even geduld en dan zie ik de baby wel in full-D in mijn armen 😅
3 maanden geleden
Wij hebben ook een pretecho gepland op 27-28 weken. Wij gaan ook om de 4-5 weken naar de gynaecoloog, maar daar is het toch eerder het bekijken van de organen enzo dus wij wilden graag eens een half uurtje bewust naar ons kindje kunnen kijken en zijn gezichtje kunnen zien. De laatste 2 echo’s hebben we ook niet echt goed kunnen kijken naar ons kindje bij de gynaecoloog dus we kijken heel erg uit naar de pretecho
3 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Hey, ik moet ook regelmatig naar de gyneacoloog voor de gewone echo’s nu du ...
Amai jij mag zo vaak gaan in Hasselt. Ik na de bijna 25 weken echo enkel nog een bijna 32 weken echo, bijna 37 weken echo en 38 weken echo & 40 weken als ik het zou halen.
Tijdens mijn vorige zwangerschap moest ik ook nog op 39 weken gaan.
3 maanden geleden
Wij gaan er ook geen laten doen. Hoe benieuwd we ook zijn en hoe graag we het snoetje van ons kleintje ook al willen zien.. als de natuur had gewild dat we mee in de buik hadden kunnen kijken, had daar wel een mogelijkheid toe geweest :-)
3 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Hangt er vanaf als er dingen opgevolgd moeten worden of niet ;)
Bij mij gewoon maandelijks controle
Niet dat er wat opgevolgd moet worden of niet
3 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Als ik het zo lees heb jij enkel die op 28 weken niet? Maar die is ook hele ...
Ja lijkt mij ook zo te zijn.
Ik heb op 28 weken afspraak bij vroedvrouw, bij mijn eerste zwangerschap was dit ook.
Heeft de gynaecoloog misschien zo bepaald voor jou? Ofwel zijn de vroedvrouwen op verlof?😅
3 maanden geleden
Reactie op Leju
Ja lijkt mij ook zo te zijn.
Ik heb op 28 weken afspraak bij vroedvrouw, bi ...
Heb een zelfstandige vroedvrouw. En dat weet de gyneacoloog ook. Ze wil alles gewoon goed opvolgen.. heb ook een sua zwangerschap en andere operaties in het verleden ondergaan. dus daarom dat ik zeg hangt er vanaf wat ze moeten opvolgen..