11 Reacties

7 maanden geleden

Had hier al last van vanaf 6w. Nu nog altijd, is iets waar ik mee heb leren omgaan. Frequenter gaan plassen, niet ophouden en zeker voldoende drinken! Maar is helaas iets dat aanhoud 🥴

7 maanden geleden

Hier ook al 2 weken last van “ blaasontsteking “ We zijn met verbouwing bezig en stel huisarts elke keer uit, als het morgen niet beter is zal ik wel controle laten doen, geen pijn maar wel dat vervelende gevoel ook al is blaas nog niet echt vol, en zo raar gevoel bij plassen, ik merk ook dat het erger wordt als ik zoet eet dus echt suiker, shoco snoep

7 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Hier ook al 2 weken last van “ blaasontsteking “ We zijn met verbouwing be ...
Ik heb er antibiotica voor genomen en het gevoel blijft dus ben niet zeker of het echt een blaasontsteking is, moest je toch naar de dokter gaan laat zeker het verdict weten. Bij mij is het met periodes lastig en beter ik merk tegen de avond lastiger.

7 maanden geleden

Reactie op Roxanne.h

Ik heb er antibiotica voor genomen en het gevoel blijft dus ben niet zeker ...
Awel het gaat op en af inderdaad, ik laat zeker iets weten

7 maanden geleden

Hier dus blijkbaar geen blaasontsteking maar ze gaan nog een test doen voor andere bacterien ofzo Het komt en gaat altijd word er gek van

7 maanden geleden

Hier dus blijkbaar geen blaasontsteking maar ze gaan nog een test doen voor ...
Bij mij is het verdwenen wel vaak plassen maar geen pijn meer.

7 maanden geleden

Reactie op Roxanne.h

Bij mij is het verdwenen wel vaak plassen maar geen pijn meer.
Heb je daar iets voor gedaan?

7 maanden geleden

Bij mij hielp het om cranberrysap te drinken 🙂

7 maanden geleden

Heb je daar iets voor gedaan?
Neen niet echt heb wel even antibiotica genomen voor een blaasontsteking maar toen erna had ik het nog en iets daarna is het gestopt.

7 maanden geleden

Gemiddeld 3x/nacht opstaan en gelijk een zombie naar toilet waggelen... Zwangerschap 3 en dat was bij mijn voorgaande 2 exact hetzelfde de hele zwangerschap lang🙃

7 maanden geleden

Reactie op Roxanne.h

Neen niet echt heb wel even antibiotica genomen voor een blaasontsteking ma ...
Hopelijk hier ook snel weg, heb het er echt mee gehad eigenlijk