18 Reacties
3 maanden geleden
Oei, ik heb hier geen ervaring mee maar hopelijk verloopt alles nog goed bij jullie!
Hoe groot is jullie kleintje nu dan?
3 maanden geleden
Hey, hier ook in ongeveer dezelfde situatie. Door m’n tweelingzwangerschap neem ik al van mijn 16w bloedverdunners (voor groeivertraging en zwangerschapsvergiftiging tegen te gaan) maar ondanks dit is er één van de twee baby’s heel klein. Alle bloedvaten zijn aanwezig en de doorstroming zit goed. Dus wss is de placenta aan de kleine kant.. nu 28 weken ver en meer controles (ook in Brugge) om te zien hoe lang ze het nog zullen volhouden in m’n buik.
Hoeveel weegt je kleintje momenteel? Hier aan 27w 620g en 840g
Ik duim dat de bloedverdunners hun werk doen bij jou! 🙏
3 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Oei, ik heb hier geen ervaring mee maar hopelijk verloopt alles nog goed bi ...
Dankjewel! Hij weegt nu 800g wat op zich niet slecht is… het enige is dat hij op 21 weken 460g woog en voor zat op de curve en nu niet genoeg is bijgekomen volgens de tijdsperiode
3 maanden geleden
Reactie op Gode24
Hey, hier ook in ongeveer dezelfde situatie. Door m’n tweelingzwangerschap ...
Ik hoop voor jou dat ze het nog een eindje mogen volhouden, het is altijd wel even schrikken zo’n nieuws! Hoe vind je de begeleiding in Brugge en helpen de bloedverdunners bij jou? Ik duim alvast mee voor jullie! 🍀 Hij weegt nu 800g maar de arts zat er mee in dat hij nu in 6 weken tijd maar van 460g naar 800g is gegaan, ook zagen ze dat zijn maag niet genoeg gevuld is, ze weten dus gewoon niet indien hij nog groeit hoelang mijn placenta hem nog zal kunnen voorzien van voedingsstoffen.
3 maanden geleden
Reactie op Jasmienvdm
Ik hoop voor jou dat ze het nog een eindje mogen volhouden, het is altijd w ...
Het is zeker schrikken! Je hoopt telkens dat alles in orde is en je zo lang mogelijk ze bij je kan houden. Als er dan iets blijkt te zijn, houdt dat je toch bezig..