26 Reacties

één maand geleden

Reactie op tashavl

Oh ik dacht dat ik nog de enige was in heel de groep! Ik heb ondertussen in ...
Ben nu 36+6 en nog geen bloedingen gehad! Keizersnede staat gepland op 38+5. Hopelijk blijft alles nog intact tegen dan... Ik duim ook mee voor jou!

één maand geleden

Reactie op Hannah1993

Ben nu 36+6 en nog geen bloedingen gehad! Keizersnede staat gepland op 38+5 ...
Oh dat is goed nieuws! Hopelijk blijft het inderdaad zo, maar denk het wel als je al zo ver geraakt bent zonder bloedingen. Ik ben net terug thuis van een week in het ziekenhuis. Opnieuw bloedingen gekregen toen ik 34 weken was. Heel frustrerend....

één maand geleden

Reactie op tashavl

Oh dat is goed nieuws! Hopelijk blijft het inderdaad zo, maar denk het wel ...
Ooh echt niet fijn nee... Ik duim voor nu tenminste tot 37w zonder bloedingen bij jou! Idealiter gewoon geen bloedingen meer en een vlot verloop!!

één maand geleden

Reactie op Hannah1993

Ooh echt niet fijn nee... Ik duim voor nu tenminste tot 37w zonder bloeding ...
Opnieuw in het ziekenhuis na nieuwe bloeding 🙈 (ben nu 35+4). Moet nu in het ziekenhuis blijven tot aan de keizersnede (37w). Het einde is gelukkig in zicht, en bij jou zal het er ook rap zijn 😊🍀

één maand geleden

Reactie op tashavl

Opnieuw in het ziekenhuis na nieuwe bloeding 🙈 (ben nu 35+4). Moet nu in h ...
Tel ik goed dat je woensdag dan zal bevallen? Ik dinsdag! Samen aftellen en duimen voor gezonde en lieve baby'tjes dan ☺️🍀🍀 en nog veel moed voor de ziekenhuisperiode!

één maand geleden

Reactie op Hannah1993

Tel ik goed dat je woensdag dan zal bevallen? Ik dinsdag! Samen aftellen en ...
Klopt! Oh leuk, dan kunnen we allebei beginnen aftellen! Jij bent dan bijna 39 weken zeker? Veel succes gewenst deze laatste dagen! 🍀