7 Reacties

één maand geleden

Normaal kan je dit vragen op je 36weken echo

één maand geleden

Dit kan idd het indalen zijn van de baby, voelde het ook heel erg mr het kan nog zeker 4 weken duren als hij/zij ingedaald is🙉

één maand geleden

Ik heb hier sinds een tweetal weken ook last van, heel regelmatig zelfs. Ik ben momenteel 33w5d zwanger. Ook in combinatie met veel harde buiken en mijn baarmoederhals was tijdens de laatste controle (anderhalve week geleden) nog 2,8cm. Van indalen was nog niet echt sprake. Ik snap het ook niet zo goed eerlijk gezegd. Ik had alleszins geen blaasontsteking, maar vraag me wel af of het geen schimmel of dergelijke is, dat hebben ze nog niet getest.

één maand geleden

Kan zeker komen omdat je kindje steeds groter wordt en daardoor ook meer spanning en druk ontstaat. 😊 De meeste dokters voelen denk ik pas vanaf 37 weken omdat het altijd kan dat het iets in gang zet. Tenzij er medisch iets aan de hand is natuurlijk.

één maand geleden

Ik heb ook, al weken lang. Bij mij komt gewoon door beweging van baby. Zij ligt al vanaf 28 wk met haar hoofd naar beneden, en oh zij is zeker daar aan het feesten. 😅

één maand geleden

Als de baby op een bepaalde positie is duwt hij op een zenuw die dan zoals bliksemschicht door je vagina gaat. Indalen zien ze op de echo ook waar de baby zit normaal. Ik ben deze week nog geweest en ze zei dat hij nog gewoon zat aan de echo te zien 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Ik heb dit ook, ben 32w en heb dit gisteren aan men gynaecoloog gevraagd. Hij zei dat dit heel normaal was door idd druk baby. Ik heb dit vooral bij beweging bv. wandelen. Als ik rust neem gaat dit ook altijd weer weg. Niks om zorgen over te maken zei hij