13 Reacties

8 maanden geleden

Ik volg! Ook heel veel last van krampen in mijn onderbuik 😔 Heb wel het gevoel dat het vooral mijn darmen zijn en af en toe wat lager en dan voelt het echt als menstruatiepijn. Succes!

8 maanden geleden

Warmte helpt

8 maanden geleden

Kan je gemakkelijk naar toilet gaan ik heb veel last van mijn darmen en dat zijn ook echt pijnlijke krampen.

8 maanden geleden

Reactie op LauraV1995

Kan je gemakkelijk naar toilet gaan ik heb veel last van mijn darmen en dat ...
Niet echt, vroeger moest ik dagelijks 1-2 keer, nu met moeite 1 maal. Ik zit momenteel gekluisterd aan de pittenkussen. :)

8 maanden geleden

Reactie op NijsEline

Niet echt, vroeger moest ik dagelijks 1-2 keer, nu met moeite 1 maal. Ik z ...
Ik heb in de decathlon stickers gekocht die warmte afgeven, had deze in het verleden nodig voor mijn rug. Nu voor mijn buik :)

8 maanden geleden

Reactie op Stephanie0602

Ik heb in de decathlon stickers gekocht die warmte afgeven, had deze in het ...
Oh goeie tip voor tijdens de werkuren! Merci 😉

8 maanden geleden

Hey, heb je er nog last van ik ben 4w+6d en heb er ook veel last van

8 maanden geleden

Reactie op ay97

Hey, heb je er nog last van ik ben 4w+6d en heb er ook veel last van
Hey, We hebben er net een vakantieweek opzitten. Met veel wandelen en losse linnenbroeken :) Ik draag dan ook geen jeans meer die op mijn buik duwt. Hierdoor heb ik overdag veel minder last. Ondertussen zou ik 6w6d zijn. Een warm badje, even liggen met kersenpitkussen heeft me veel geholpen. Succes! 💪🏼

8 maanden geleden

Ooh wat ben ik blij voor je ik heb 2 miskramen achter elkaar gehad waardoor ik nu gewoon super veel schrik heb.

8 maanden geleden

Reactie op ay97

Ooh wat ben ik blij voor je ik heb 2 miskramen achter elkaar gehad waardoor ...
Ai meid toch! Voorlopig niet te veel zorgen maken, ik dacht dan: het zal wel goed nestelen als ik dit zo voel ;) Positieve gedachten 🍀😘

8 maanden geleden

Reactie op NijsEline

Ai meid toch! Voorlopig niet te veel zorgen maken, ik dacht dan: het zal w ...
Dankjewell❤️❤️❤️

7 maanden geleden

Reactie op ay97

Ooh wat ben ik blij voor je ik heb 2 miskramen achter elkaar gehad waardoor ...
Hallo, Ik kreeg gisteren veel bloedverlies en ging naar de gynaecoloog. Op de echo was het vruchtje nog te zien en zat alles nog goed. Nu krijg ik ook menstruatiepijnen in mijn onderbuik en heb ik nog steeds veel bloedverlies. Volgens de gynaecoloog kan dit normaal zijn maar kan het ook mislopen maar ik moest me voorlopig geen zorgen maken en pas binnen 2 weken terug op controle. Ik heb er een slecht gevoel bij en maak me zeer onrustig hierover. Hoe verliep dit van jou? Ik hoop dat je snel een positieve zwangerschap doorbrengt!

7 maanden geleden

Reactie op dellie

Hallo, Ik kreeg gisteren veel bloedverlies en ging naar de gynaecoloog. Op ...
Hoeveel weken zwanger ben jij? Ik was op beide 4 weken 4 dagen en ze hadden geen vruchtje gezien en mijn hcg was ook gedaald naar 7. Anders moet je nog eens bloed laten trekken ik hoop dat het goed komt maar als je bloedverlies hebt gehad en als de vruchtje daar nog zit denk ik dat het goed komt❤️