9 Reacties
3 maanden geleden
Heb ik sinds 20weken. Buiten wat oefeningen via kine is er bij mij weinig aan te doen omdat het van de bekken komt. Maar kan ook wel bandenspanning zijn omdat de baby groter wordt
3 maanden geleden
Klinkt als bekkeninstabiliteit. Ik ga er ook voor naar de kiné. Stretchoefeningen, oefeningen om spieren rondom te versterken en tips qua houding hebben me enorm geholpen. Ik raad het zeker aan😊
3 maanden geleden
Ik heb gisteren namiddag gebeld met de vroedvrouw om te checken en mocht even langst het ziekenhuid voor controle. (Veel familiale vroeggeboortes voor 30 weken).
Het lag niet aan de bekkeninstabiliteit. (Deze heb ik al sinds w12 en krijg daar al kiné & oefeningen voor). Maar de baby die sinds gisterennacht was gedraaid en ingedaald. (Ligt al in bevalhouding). Maar voor de rest moest ik mij geen zorgen maken, aangezien er geen ontsluiting was en nog een lange baarmoedermond. ☺️
3 maanden geleden
Reactie op julie1998
Ik heb gisteren namiddag gebeld met de vroedvrouw om te checken en mocht ev ...
Lijkt idd op bekkeninstabiliteit, een goeie osteopaat of kinesist kan echt wel wonderen doen, ik spreek uit ervaring
3 maanden geleden
Reactie op julie1998
Ik heb gisteren namiddag gebeld met de vroedvrouw om te checken en mocht ev ...
heb dit ook vaak. Volgens gynaecoloog omdat baby op de ligamenten van de vagina duwt. Soms lijkt het of zijn voet erdoor gaat komen 🙊🙈