9 Reacties

3 maanden geleden

Mij is vertelt dat doordat de huid op je buik dunner,strakker & gevoeliger word je lichaam de piercing afstoot, maakt niet uit hoe lang je deze al hebt. Uithalen is dan de enige oplossing. Hier nu 25w en voorlopig heb ik hem ook nog in maar begin te merken dat kk hem wss ook zal moeten uithalen uiteindelijk

3 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Mij is vertelt dat doordat de huid op je buik dunner,strakker & gevoeli ...
Ooh echt zo spijtig, ik had echt gehoopt hem te kunnen inhouden tot het einde 🥲

3 maanden geleden

Reactie op MVBo

Ooh echt zo spijtig, ik had echt gehoopt hem te kunnen inhouden tot het ein ...
Hier ook zo. Ik denk mss van te proberen hem om de dag eens door te steken. Mss dat het gaatje dan open blijft... proberen waard 🤭

3 maanden geleden

Met een naaldje touwtje erdoor hangen, ik weet niet hoe ik dit best uitleg, dus je haalt touw door je naald en met de kant waar da touwtje inzit dus de doffe kant trek je die door, ontsmet wel eerst da touw en naald. Soms touwtje wat bewegen zodat je gaatje niet dichtgroeit Ouderwetse manier maar helpt wel😅

3 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Met een naaldje touwtje erdoor hangen, ik weet niet hoe ik dit best uitleg, ...
Als het al ontstoken staat zou ik dat precies toch niet doen.

3 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Als het al ontstoken staat zou ik dat precies toch niet doen.
Je kan antibiotica zalf ermee inbrengen ook🤷🏻‍♀️ Geneest snel

3 maanden geleden

Ik had dit bij 20 weken voor , hem uiteindelijk moeten uit doen om het echt pijn deed

3 maanden geleden

Uitdoen

3 maanden geleden

Hangt ervan af hoe lang je je piercing al heb , ik heb jaren geen piercing meer gedragen en het gaatje nog altijd open, het ding is dat ik na mijn vorige zwangerschappen nooit geen piercing meer gedragen heb omdat het velletje waar het gaatje is zo hangt en echt niet meer uitzie ....