20 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben ons park overgekocht van een vriendin. Omranding enz. komt van Theophile & Patachou. Vind wel goed met wieltjes onder voor onder te poetsen of eventueel nog te verplaatsen.
2 maanden geleden
Reactie op kimberly18101993
Wij hebben ons park overgekocht van een vriendin. Omranding enz. komt van T ...
Dit is vanbinnen.
2 maanden geleden
Reactie op julie1998
Wij hebben eentje van bopita 🥰
Heel mooi ingericht 😍
2 maanden geleden
Ik heb niet al te grote woonkamer, en wil geen houten meubel omdat die te veel plaats inneemt, ik heb bij vorige kinderen altijd een reisbedje gekocht die nam ik ook mee als ik ergens ging logeren, gewoon extra matras in steken en is ideaal.
Als ze wat ouder zijn legde ik die even daarin met speelgoed tot ik naar wc ging ofzo zodat die zeker veilig zat.
Als je genoeg plaats hebt voor een
Mooi houten park waarom niet natuurlijk 😅
2 maanden geleden
Reactie op Kinderwens17
Nu we toch bezig zijn… welke babyfoon hebben jullie? 😀
Eentje van aliexpres🤣 kan je via gsm kijken hoe ver je ook bent, bij een vaste babyfoon had ik geen verbinding als ik bijvoorbeeld naar mijn tuin ging
En deze is eigenlijk ideaal.
2 maanden geleden
Reactie op roezptoez
Bij die die wij hebben ook met app, of aparte monitor voor thuis. Verschil ...
Ja deze was 40€ ofzo en werkt prima, ik heb hem al heel lang eigenlijk dus geen idee of ze die nog hebben maar voor mij is hij genoeg😅
2 maanden geleden
Wij hebben deze gekocht. Stond een paar maanden geleden in superkorting (50% meende ik me te herinneren) op bol.com . Denk dat ik nog iets van een 60euro heb betaald.
2 maanden geleden
Reactie op kimberly18101993
Wij hebben deze gekocht. Stond een paar maanden geleden in superkorting (50 ...
Had ook zoiets, ik vond die verbinding te weinig voor onze huis, als mijn baby sliep in haar slaapkamer en ik even naar de tuin of garage ging had ik geen verbinding meer, ik moest in mijn woonkamer keuken blijven of bovenverdieping als ze sliep
2 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Had ook zoiets, ik vond die verbinding te weinig voor onze huis, als mijn b ...
Oh oke. Heb hem hier ook al eens getest en kon er zelf ver mee in de tuin gaan. 🙂
2 maanden geleden
Reactie op roezptoez
Veel ligt ook aan je wifi denk ik. Wij hebben meerdere boosters dus dat hel ...
Wij hebben er ook 2
Boven en beneden
2 maanden geleden
Wij hebben in de living voor een park gekozen omdat we vonden dat we hier langere tijd wat aan hadden dan een wiegje. We wonen ook gelijksvloers dus het bedje is ook niet ver weg. Dekentje en rabit richie met naam geborduurd. Maar zit nog even verstopt 🙈Momenteel ziet het er zo uit. Kan nog veranderen 🤣😅
2 maanden geleden
Hier staat het ook klaar 🥰 wel een tweelingpark want wij verwachten 2 meisjes 🥰