8 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb lang op de prematurenafdeling gewerkt en ben ongelofelijk fan van Lansinoh. Mijn metekindje ( geen prematuur) wou uit geen enkele fles drinken behalve deze. Ze worden idd aangeraden bij borstvoeding omdat de speen de natuurlijke vorm zou hebben van de tepel. Zou ze zeker en vast aanraden, met of zonder de combinatie met borstvoeding!
5 maanden geleden
Ik heb altijd avent gebruikt en vond die heel goed, deze keer was ik van lansinoh tegen gekomen glazen fles met korting dus dacht zal proberen en als het niet goed is koop ik wel avent maar als ik hier hoor denk ik dat ze goed gaan zijn馃槀
Ik heb 2 flessen van S en 2 van M we zullen zien
5 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Ik heb altijd avent gebruikt en vond die heel goed, deze keer was ik van la ...
Je hebt ze idd in glas ook, maar zeker ook in plastic. Avent zeker geen slechte flessen maar in mijn ervaring wel harde spenen wat het voor sommige kindjes lastig maakt om te drinken.
5 maanden geleden
Reactie op LB24
Je hebt ze idd in glas ook, maar zeker ook in plastic. Avent zeker geen sle ...
Ik ben blij dat hier lansinoh flessen aan bod kwamen.
Nu ben ik gerust ivm of ze goed zijn of niet馃槀 ik bleef twijfelen of ik toch geen avent zou bijkopen馃槀
5 maanden geleden
Reactie op Leju
Philips Avent bij mijn eerste dochter. Deze in het begin met anti colic &am ...
Ah hier juist wel, bij ons waren die favoriet en twijfelde ik dus daarom ook om nu ook avent te halen ook al heb ik lansinoh gekocht
Maar nu ik wat mening heb van ervaren mensen zal ik dit zo laten en als het dan echt niet gaat koop ik wel na de geboorte
5 maanden geleden
Reactie op LB24
Ik heb lang op de prematurenafdeling gewerkt en ben ongelofelijk fan van La ...
Omdat ze dan minder snel de voorkeur voor 1 bepaalt iets zouden kiezen? 鈽猴笍