11 Reacties
4 uur geleden
Ik begrijp je zorgen heel goed, heb daar ook veel last van van die gedachte. Babytje meet ook groot hier, en ook al is het maar een schatting, ik neem liever een risico meer dan minder. Op een bepaalt moment kies je best voor jezelf en eigen gemoedsrust. Zo zal je bevalling ook het vlotst verlopen dan dat je met stress zou zitten. Ik zou eens informeren bij andere ziekenhuizen of ee je daar niet eerder kunnen inleiden. Ik mocht gisteren zelf kiezen wanneer ik ingeleid wordt, en morgenonchtend is het al zover. De rust dat ik hierdoor heb is al de helft van het proces vind ik toch.
4 uur geleden
Reactie op Molly1234
Ik begrijp je zorgen heel goed, heb daar ook veel last van van die gedachte ...
Oohn kei goed dat je ingeleid wordt! Proficiat alvast! Zo een leuk gevoel wel weten dat je morgen je babytje hebt. Mag morgen naar mijn vroedvrouw gaan en ze gaat voor de derde keer strippen en bij haar eens horen dan wat we kunnen doen. Ook vind zij het zo gek dat een ziekenhuis dat zomaar zegt en het niet wil inplannen dan. Zeker met de verkalking op de placenta. Veel succes morgen!
3 uur geleden
Hier had mijn gyne zelf afspraak geboekt voor inleiding en had ziekenhuis niks op te zeggen.
Op haar prive praktijk mij direct ingeboekt om die dag ziekenhuis binnen te gaan.
Wat zegt je gyne? Zelfde?
3 uur geleden
Reactie op Petmat Malueva
Hier had mijn gyne zelf afspraak geboekt voor inleiding en had ziekenhuis n ...
Ik heb geen vaste gynaecoloog. Zijn altijd andere vroedvrouwen en gynaecologen in leuven. Maandag gaan ze monitor doen en we gaan dan vragen achter een gynaecoloog. Tot nu toe hebben we meestal studentjes en vroedvrouwen gehad en nog maar 3 keer een echt gynaecoloog gezien.. De prive vroedvrouw waar ik bij ga, is in mijn regio en die wilt horen bij andere ziekenhuizen in de buurt. Ze vind het niet kunnen dat er geen prof bij gehaald wordt om het te bespreken met ons..
één uur geleden
Reactie op whitneyb
Ik heb geen vaste gynaecoloog. Zijn altijd andere vroedvrouwen en gynaecolo ...
Drama daarom ben ik niet naar leuven gegaan deze keer en naar mijn oude gyne in Antwerpen
Elke keer 40 min rijden maar dat was het waard!
Ik zag haar elke keer persoonlijk en ze kwam voor bevalling ook persoonlijk naar het ziekenhuis terwijl er gyne
Van wacht aanwezig was
één uur geleden
Reactie op whitneyb
Ik heb geen vaste gynaecoloog. Zijn altijd andere vroedvrouwen en gynaecolo ...
Ze hebben mij ook 42 weken laten lopen in leuven, mijn kind woog bij geboorte 5kg!
Ik snap hun niet daar.
één uur geleden
Reactie op whitneyb
Oh dan ben je ook niet natuurlijk kunnen bevallen dan. Ja ik snap het ook e ...
Ja uiteindelijk ingeleid