35 Reacties
3 maanden geleden
Hier maak ik juist zorgen dat die weinig beweegt, alleen
Is dit altijd zo en bij controle bleek alles wel normaal te zijn, hopen op een rustige baby dan😂
Als ik bezig ben merk ik helemaal geen bewegingen als ik slaap slaapt die mee, ik voel alleen wat gedraai soms en
Ligte wrijvingen
2 maanden geleden
Hoe is het intussen met jullie actieve baby’s? Die van ons beweegt nog steeds de godganse dag door, ze kregen hem vorige week moeilijk gemonitord omdat hij precies constant een feestje heeft daarbinnen. Soms wel bang dat hij precies geen rust vindt en wat dat zal geven na de geboorte 🙈
2 maanden geleden
Reactie op BrPa
Hoe is het intussen met jullie actieve baby’s? Die van ons beweegt nog stee ...
Hier hetzelfde 😅, momenteel 33w5d en nog steeds zeer actief. De bewegingen worden ook voor mij precies pijnlijker. Ik vraag mij ook echt altijd af “wanneer slaapt zij eigenlijk” 😅. Het “voordeel” is wel dat ik veel video’s heb van m’n buik die beweegt, mooi aandenken voor later 😄
2 maanden geleden
Reactie op Rani195643443131
Hier hetzelfde 😅, momenteel 33w5d en nog steeds zeer actief. De bewegingen ...
De bewegingen worden inderdaad ook echt ongemakkelijk soms, maar wij denken ook heel vaak ‘moet die niet eens wat slapen’ de video’s is wel waar! Langs de andere kant als die dan zo eens een 1 enkel dagje wat minder beweegt, willen we niet liever dat hij wat beweegt 🙈 maar soms is het gewoon echt héél veel
2 maanden geleden
Reactie op Rani195643443131
Hier hetzelfde 😅, momenteel 33w5d en nog steeds zeer actief. De bewegingen ...
Hier ook nog altijd zeer beweeglijk. Zijn voetjes zitten aan mn onderste ribben dus aangenaam is het soms niet. Wanneer ik wil filmen is het plots heeeeeel stil in de buik. Hij plaagt zn mama nu al supergraag 🤷♀️🙈
2 maanden geleden
Reactie op BrPa
Hoe is het intussen met jullie actieve baby’s? Die van ons beweegt nog stee ...
Super actief, met draaien en schoppen waardoor ik soms mijn focus op het werk verlies 🙈. Zeer in de voor en namiddag. Op de middag is ze rustiger en sinds kort laat ze mij ook slapen 😂😂
2 maanden geleden
33 weken zwanger van een jongetje.
Ik voel hem al weken dus ik was super blij. maar stampen maar nu worden ze echt wel pijnlijk omdat hij met zijn hoofd naar beneden ligt en voeten naar boven aan mijn ribben.
Momenteel als hij overactief is geeft hij mij een benauwd gevoel en kan ik moeilijk ademen. Wss om dat 43 cm is en 2000 gram.
Maar hebben nog mama’s dit?
2 maanden geleden
Mijn boy voel ik nog niet zo heftig als hier beschreven, lag ook met hoofd beneden en voel dit ook wel maar momenteel niet het zelfde als hier bij jullie dames
2 maanden geleden
Reactie op kellyarno
33 weken zwanger van een jongetje.
Ik voel hem al weken dus ik was super ...
Idem
2 maanden geleden
33 + weken hier. Wacht maar 😂 hier steekt er echt soms zo een bult uit die me efkes naar adem doet happen. En toch gaan we dit nog missen… active = happy baby.
2 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Mijn boy voel ik nog niet zo heftig als hier beschreven, lag ook met hoofd ...
Idem hier al vanaf begin zwangerschap minder gevoeld dan ik lees bij andere dames. Heb voorliggende placenta dat het gevoel een beetje dempt. Op echo lijkt hij wel altijd actief maar voel enkel lichte bewegingen en draaiingen, slechts zelden een harde kick en dat op meer dan 34 weken intussen!
2 maanden geleden
Reactie op MJ88
Idem hier al vanaf begin zwangerschap minder gevoeld dan ik lees bij andere ...
Awel zelfde, ook voorliggend placenta en mooie bewegingen op echo