35 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op KATTTTT
Geen tips buiten als ik enorm actief ben , dan is zij rustig.
Ik voel haar ...
Dat klopt. Zelf als ik actief bezig ben , laat hij hem ook volledig gaan 🙈
3 maanden geleden
Hier ook zo 😅. Zowel de vroedvrouw als de gynaecologe moeten er telkens mee lachen en zeggen dan “dat belooft voor later” 😅. Maar ik ben heel blij dat we haar zo veel voelen en m’n buik zo zien bewegen. 1 dag heb’k haar praktisch niet gevoeld en toen was het al een lichte paniek. Ik ben nu 27w3d en soms heb ik ook het gevoel dat ze al tegen m’n ribben duwt ofzo 😅.
3 maanden geleden
Hier nu 28 weken en ook een overactieve baby. Voel hem echt bijna de hele tijd 😅Vorige week bij de gynaecoloog was hij weer extreem hard aan het bewegen en ze moest er ook mee lachen. Maar is alleen maar een goed teken dat ze zoveel bewegen! Vrees dat we er niet veel aan kunnen doen 🙈
3 maanden geleden
Hier dus juist omgekeerd
Ik voel hem heel ligtjes😅
Overmorgen 26 weken.
En stiekem hoop ik ook dat die zo blijft na geboorte🤣🤣
Slapen doet die samen met bij
Bewegen ook als ik bezig ben haha
Is een apart jongetje😅
3 maanden geleden
Onze baby was/is altijd ook heel actief. Ik voelde hem vanaf 17 weken en dan zag je dit ook al langs de buitenkant. Mijn partner voelde hem vanaf 18 weken. Onze baby beweegt heel erg vaak, dat we soms denken ‘moet die niet eens slapen’ 😂 Hij kan ook echt al harde stampjes geven die soms niet super comfortabel aanvoelen. Buik zie je ook echt heel goed bewegen. Bij echo’s ook altijd zeer actief. Nu op vakantie voelen we hem wel veel minder. Waarschijnlijk ook doordat we heel de dag bezig zijn en niet echt liggen op een strandbed. Sowieso bij warmere dagen, is hij veel kalmer (ook in België). We hebben toch liever dat hij heel de dag door beweegt
3 maanden geleden
Reactie op VDBLYNN
Heb hier ook zo ene! Als ik een rustige dag neem de baby ook, ben ik druk b ...
😅 hard stampt mijne ook niet
Tot nu heb ik 2 keer harde stamp ervaren en letterlijk 1 stamp🤣
Die friemelt wat de hele tijd😅
3 maanden geleden
Leuk om te horen dat ik niet de enige ben waar het elke dag een dik feestje is in mama's buik 🥰.
3 maanden geleden
Ook geen tips maar hier het zelfde ben nu 27weken al en het is begonnen sinds 25w bij mij en inderdaad ik voel dat onze jongen echt goed zwaar en sterk is heb zelf ook wel zorgen dat ik dit niet gaat aan kunnen tot 9maand 🥴 is wel niet mijn eerste baby maar bij de vorige nooit zo gehad
3 maanden geleden
Ik ben morgen 26 weken zwanger en ik voel ons meisje ook enorm fel. Vooral in de nacht. Als ik mezelf op mijn zij draai, merk ik dat ze zichzelf in een bolletje op die zij legt. Echt een heel raar gevoel 😂 Maar als ik haar dan een keertje amper voel dan maak ik mezelf ongerust
3 maanden geleden
Hier ook een voetballer/kickboxertje! Soms echt het gevoel alsof hij driedubbele salto’s maakt 🤣 ik merk al wel een beetje vaste tijdstippen, al lijkt het toch meer en meer te worden. Ik ben nu 26w + 4 dus benieuwd wat er nog komen gaat 🥰
3 maanden geleden
Ik heb ontdekt dat wanneer mijn partner wil voelen, de baby plots heel erg stil blijft😂 pro tip!😂
3 maanden geleden
Reactie op lorenavr
Water onder de douche op je buik helpt!!
Hier word hij super actief terug als hij water voelt 😆
3 maanden geleden
Ik ben 27 weken en sinds deze week zijn de bewegingen enorm toegenomen. Mijn lief dochtertje is ook bijna heel de tijd aan het bewegen. Voorbije nacht kon ik er niet van slapen. Voelt soms echt heel raar aan, zoals een alien. En soms ook verschieten als ik uit het niets een trap krijg. Maar is inderdaad een goed teken natuurlijk. Al maak ik me ook zorgen wat de toekomst zal brengen :p