4 Reacties
4 maanden geleden
Eigenlijk buiten zwangerschap is dit wel goed
Altijd goed gespannen buik, goed voor je rug ook
Misschien deed je dat onbewust voor zwangerschap?
Ik weet niet wat je daar aan kunt doen en zelf ook niet of dat kwaad kan tijdens zwangerschap want een echte zwangere buik kan je gewoon niet intrekken, misschien kan het geen kwaad dat je dit doet?
4 maanden geleden
Oppassen met de rechte buikspieren.. die gaan plaats moeten maken voor je baby en gaan verschuiven. Wanneer die dan nog veel aangesproken worden ga je last krijgen van diastase. Helaas weet ik ook niet wat je eraan kan doen. We hebben wel recht op een aantal kinébeurten. Mss deze eens raadplegen?
4 maanden geleden
Ik ben 20 weken en heb ondertussen wel al een babybuikje. Ik had exact hetzelfde. Nu mijn buik de laatste 3 weken goed is uitgezet, merk ik dat ik dit gaandeweg veel minder doe. Geef het gerust nog even tijd en misschien gaat het ook bij jou dan ook meer vanzelf. Tot die tijd kan je proberen om jezelf ervan bewust te maken vb iedere keer als je rechtstaat of jezelf verplaatst ofzo om je buikspieren te ontspannen?
Door het niet opspannen van mijn buikspieren - en vermoedelijk ook de groei van mijn buik- merk ik wel aanzienlijk meer last op in mijn onderrug. Heeft dus ook zijn nadelen😊
4 maanden geleden
Ik was inderdaad een turnster hiervoor dus is inderdaad een onbewuste gewoonte denk ik 🫣 bedankt voor jullie antwoorden zal misschien eens navragen hoe het zit met de kinébeurten 😁