Hey iedereen!
Ik ben sinds COVID van 54 naar 70kg gegaan.
Ik ben zelf maar 1m60 en voelde me hier al enige tijd super onzeker over... Ik was net begonnen met sporten en begon wat op mijn eten te letten, maar toen werd ik zwanger.
Er word afgeraden om intensief te sporten als je lichaam dit niet gewend is. En jammer genoeg ben ik nooit echt sportief geweest.. Hierdoor weet ik niet goed hoe of wat... ik ben de laatste jaren al van een XS naar een M gegaan en merk nu al dat mijn broeken niet meer lekker zitten, alsook al mijn BH's zijn echt te klein.. Minn borsten vallen er gewoon uit. Ook het aanpassen van wat ik nu mag eten of waar ik zin in heb ( terwijl ik weet dat het niet goed is voor mijn lichaam ) vind ik enorm moeilijk.
Ook zien mensen al dat ik in verwachting ben.. ondanks ik maar 7w3d ben , zie je wel al een buikje maar toch voel ik me gewoon dikker.. en voel ik me enorm onzeker over mijn lichaam..
Hebben jullie hier ook moeilijkheden mee? En zo ja, hoe gaan jullie er mee om? En wat vervang je bv met iets anders wat zowel goed is voor jezelf als je baby ... ik ben zo bang om iets verkeerd te doen...