3 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb vorig jaar 3 maanden cortisone moeten nemen voor mijn darmen met als gevolg dat ik boven de 81kg ben gegaan. Ik ben zelf 1m64. Sinds de herfstvakantie ging ik naar een diëtiste en ik ben dan wat gezakt, maar de feestdagen zorgden ervoor dat ik weer omhoog ging. Ik was weer op de goede weg toen ik positieve zwangerschapstest in mijn handen had. Ik heb altijd al wat een buikje gehad, maar met zwanger te zijn (6 weken en 5 dagen) spannen mijn broeken al en ik vind dat ik er toch wat dikker uitzie. Ik hoop dat ik niet te veel kilo's aankom en heb me voorgenomen om na de bevalling veel te wandelen en te bewegen. Ik ging ook 1x per week naar een bootcamp, maar sinds ik het weet ben ik nog niet geweest uit schrik dat mijn schoonzus die ook gaat het zal merken. I.p.v. bootcamp ga ik dan een paar km gaan wandelen om toch 'sportief' te zijn.

8 maanden geleden

Ik ging al op zoek naar kleedjes en bovenstukken in grotere maatjes, maar nog niets gevonden dat echt mooi is.

8 maanden geleden

Reactie op HInes

Ik heb vorig jaar 3 maanden cortisone moeten nemen voor mijn darmen met als ...
Snap je volledig... en ik heb enkele gevonden op Vinted, niet zo duur ook niet dan. Want vind het zo weggegooid geld om dure zwangerschapskleding te kopen.. heb wel enkele kokerrokken, maar daar voel ik me momenteel gewoon nog dikker in... hoop gewoon zo snel mogelijk echt te poppen, zodat ik hopelijk een ander gevoel krijg ..