5 Reacties
8 maanden geleden
Herkenbaar. Bloedafname van eergisteren was bij mij niet zo goed. Hcg en progesteron te laag. Maandag opnieuw bloedafname. Maar eerlijk dat wachten hou ik niet vol tot maandag. Ik moet me inhouden om niet naar dienst fertiliteit (zwanger na KI en dus in begelebij fertiliteit)te bellen om te vragen om toch vandaag bloed te nemen daar ipv maandag bij huisarts. Langs ene kant heb ik gevoel alsof ik ongesteld ga worden maar aan andere kant toch weer wat meer pijnlijke borsten.
Ik wou dat ik je tips kon geven maar ik denk dat er niets anders opzit dan ´bang´ afwachten
8 maanden geleden
Reactie op Alexinee
Ik heb ongeveer hetzelfde, weet je al iets meer? symptomen zijn ook weggeva ...
Nee, verlopig moet ik wachten tot dinsdag om naar de dokter te gaan. Ik heb gisteren nog een test gedaan en die is toch iets donkerder geworden, dus ik hoop dat het toch goed nieuws is. 🍀🙏
8 maanden geleden
Wegvallen van symptomen is niet altijd slecht. Komen en gaan. Ik was misselijk rond zelfde tijd, dan 2 weken niets en nu sinds dit weekend de hele dag misselijk 😅 nu 6w 1d
8 maanden geleden
Hoi Lies, de zorgen die we ons maken zijn verschrikkelijk hé! Bij deze een hartje onder de riem😘
Elk lichaam is anders, dus ik vrees dat je jezelf best zo goed mogelijk kan afleiden tot na de bloedname om zeker te zijn. Heel erg veel sterkte, ik duim voor je mee!