9 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb bij mijn zus (bevallen augustus) samen met mijn vriend en ouders langs geweest, toen is er niets op gezegd. Wel lag ze op een 1 persoonskamer, ik denk als je op 2 persoonskamer ligt dat het dan wel eerder is max 2 personen. Wat ze wel gedaan hebben is de grootouders laten langskomen op zelfde dag maar na elkaar.

2 maanden geleden

Reactie op Kimberly_1993

Ik heb bij mijn zus (bevallen augustus) samen met mijn vriend en ouders lan ...
Ja het zou in een eenpersoonskamer wel zijn, hopelijk laten ze dit dan ook toe! Moeilijk te kiezen wie er dan eerst komt enzo, geen zin in :p

2 maanden geleden

Reactie op ninakest

Ja het zou in een eenpersoonskamer wel zijn, hopelijk laten ze dit dan ook ...
Snap ik zeker en vast 😅 Denk dat het ook wel wat afhangt van de drukte of vroedvrouwen die op dat moment er staan 😆

2 maanden geleden

Ik denk als het daar geen hopen lawaai gaan worden, dat ze daar zeker niets op zullen zeggen hoor☺️

2 maanden geleden

Mijn mama werkt in het OLV, ik vraag het haar vandaag!

2 maanden geleden

Bij ons mogen er ook max 2 bezoekers zijn (wel ander ziekenhuis) maar ze mogen elkaar wel beneden afwisselen. Wij gaan het eens met de 4 grootouders bespreken denk ik zodat dat op voorhand al van de baan is en niemand teleurgesteld is als hij net geboren is

één maand geleden

Inderdaad 2 bezoekers + papa met andere eventuele kindjes is nu de richtlijn. Bezoekuren tussen 16 en 19u. Volgens mijn mama. Je kan ze wel laten op elkaar volgen?

één maand geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Inderdaad 2 bezoekers + papa met andere eventuele kindjes is nu de richtlij ...
Balen 🙈 dankjewel om het na te vragen!

één maand geleden

Is dus in de meeste ziekenhuizen zo nu… ik begrijp het niet. 🙄