11 Reacties

3 maanden geleden

Als je je echt zorgen maakt kan je altijd eens bellen naar materniteit en vragen voor een monitor of extra controle? Ik had ook al vrij vroeg harde buiken.. morgen 27weken maar worden gelukkig niet geregistreerd op de monitor als weeën.

3 maanden geleden

Hier ook de laatste tijden last van , tijdens het eten maken paar keren moeten gaan zitten en tafel dekken lukte niet meer , dit al een paar dagen op een rij , is nogal pijnlijk en heb contact opgenomen met gynaecoloog, ik moest op controle bij verloskwartier, het zijn geen echte weeën maar opspanningen die inderdaad pijnlijk zijn en op weeën lijken , rustig aan was de boodschap die ik ik kreeg en alles goed met de baby , is een gerustelling geweest ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Mama2322

Hier ook de laatste tijden last van , tijdens het eten maken paar keren moe ...
Heb dan eerste monitoring gedaan en alles was goed ❤️ aarzelt niet om te bellen , beter een keer teveel bellen dan een keer te weinig en zo ben je ook gerust ❤️

3 maanden geleden

Ja dacht ook langs te gaan, maar als je dan op dat moment geen last hebt zien ze ook niks toch? Als er maar geen vroege ontsluiting is

3 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ja dacht ook langs te gaan, maar als je dan op dat moment geen last hebt zi ...
Dan kunnen ze zowel jou als de baby controleren en ook kijken dat er geen ontsluiting is en voel je je nadien toch ook wat geruster

3 maanden geleden

Reactie op Vanessa_

Dan kunnen ze zowel jou als de baby controleren en ook kijken dat er geen o ...
Kijken ze ontsluiting na? Deden ze vroeger niet

3 maanden geleden

Kijken ze ontsluiting na? Deden ze vroeger niet
Ze kijken of je baarmoederhals nog voldoende lang en stevig is :)

3 maanden geleden

Reactie op Vanessa_

Ze kijken of je baarmoederhals nog voldoende lang en stevig is :)
Ik zal langsgaan dan als dat gecontroleerd wordt, zal zelf wat gerust zijn dan

3 maanden geleden

Ik zal langsgaan dan als dat gecontroleerd wordt, zal zelf wat gerust zijn ...
Kan zeker helpen voor je gemoedsrust :) veel succes!

3 maanden geleden

Hier vandaag ook de ene (licht pijnlijke) harde buik na de andere. Ook aan het twijfelen om extra controle te vragen gezien voorgeschiedenis van korte baarmoederhals...

3 maanden geleden

Reactie op Marthe1991

Hier vandaag ook de ene (licht pijnlijke) harde buik na de andere. Ook aan ...
Bij andere kinderen had ik een ontsluiting van 2cm ongeveer op 32 weken omdat ik al harde oefenweeen had alleen weet ik niet of dat toen al van zo vroeg was begonnen of niet. Maar heb altijd tot 39 weken gelopen dus niet dat ik vroeg ben Bevallen toen