83 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op kimdieuwke

Ik ben 37 weken en 5 dagen. Alsook hier uitgeput, moe en heel veel ongemakk ...
Voor wanneer uitgerekend? Ik normaal 26/11 😊

11 dagen geleden

38w vandaag, laatste controle volledig ingedaald maar wel nog niets van opening. Nog geen pijn of klachten... Enkel veel last van bloeddrukschommelingen waardoor we om de 2 dagen voor een bloedafname en monitor naar het ziekenhuis moeten. Het lukt nog prima maar we tellen wel enorm hard af naar de dag dat ze er ein-de-lijk is! In onze harten zat ze al jaren maar na al die jaren wachten kunnen we onze kleine meid bijna in onze armen sluiten .. ❤️

11 dagen geleden

Ik ervaar exact hetzelfde! Omgeving geeft me wel wat stress maar we kunnen het niet forceren. Hopen dat moeder natuur in gang schiet 🙏🏼 ze komen sowieso ter wereld, maar vind het wachten ook moeilijker en moeilijker 🥲

11 dagen geleden

Reactie op Joelleduran

Ik ervaar exact hetzelfde! Omgeving geeft me wel wat stress maar we kunnen ...
Hier ook, de datum is er zelfs nog niet en dagelijks berichten… vermoeiend he :)

11 dagen geleden

Hier 39+3 momenteel. Ik heb mij nooit gefocust op de 'uitgerekende datum', alleen deze app herinnert mij daar aan 😅. Baby's komen tussen de 37 en 42 weken, pas nadien overtijd en moet er ingegrepen worden. Dus ik tel niet af tot die exacte dag van 40 weken (ook niet met omgeving over gecommuniceerd) waardoor er niet zo'n stress op zit. Die laatste weken zijn intens, zowel positief als soms negatief maar probeer hier toch zoveel mogelijk te genieten van de tijd dat ze nog in mijn buik zit.

11 dagen geleden

Vandaag 38 + 5 uitgerekend op 19/11 🥰 Maandag had ik al 1cm ontsluiting en de baarmoederhals was ook al 1cm ingekort. We zien wel. Dinsdag 12/11 op controle bij de gynaecoloog 🙂 hier 2de kindje. 😍

10 dagen geleden

Reactie op kimberly18101993

Vandaag 37+1 . Uitgerekend voor 30/11. Word nu wel heel lastig vooral omdat ...
We hebben exact dezelfde termijn- afspraken en kwaaltjes 🙈

10 dagen geleden

Hier 39 weken juist,baby is ingedaald,naar opening kijkt mijn gynaecoloog niet want geeft een vals gevoel zegt hij,kan ineens snel gaan of je kan lang op bepaalde cm blijven steken.Maar wel aan het aftellen,in het slechtste geval nog 2 weken en dan word het inleiding,hier gaan ze maar max 1 week overtijd.Dus leven op hoop🥰

10 dagen geleden

Ik was voor 15 November uitgerekend En ik ben 9 november om 00u32 bevallen van onze kleine Louis. Water was 8 november gebroken om half 1.

10 dagen geleden

Reactie op Elbij

We hebben exact dezelfde termijn- afspraken en kwaaltjes 🙈
Alvast veel succes & hopen dat we ons kleintje snel in de armen kunnen sluiten🥰

10 dagen geleden

Met veel spanning aan het afwachten 🙈 Momenteel 37w4d, uitgerekend voor 28/11. Van 26w-36w moeten rusten owv. steeds korter wordende baarmoederhals, zelfs onder rust, dus grote kans op vroeggeboorte. Ook een ziekenhuisopname achter de rug gehad voor longrijping. Zooo blij dat ik de 36w gehaald heb en mocht stoppen met rusten en stoppen met medicatie. Ze zit dus al 8 weken ingedaald, loop al 1,5w met 3cm ontsluiting rond en nog wilt ze niet komen 🙈 Ik voel me wel goed, juist wat moeilijkere nachten met soms uren wakker liggen door de oefenweeën en denken dat het gestart is. 🤦‍♀️

10 dagen geleden

Hier momenteel 40W2D en volop in spanning aan het wachten. Vrijdag bij de gynaecoloog geweest en nog geen ontsluiting of verkorte baarmoederhals. 🥹 Dinsdag voor de eerste keer aan de monitor en daarna langs gynaecoloog. Toch wel hard aan het aftellen en hopen dat die er snel is. ☺️

10 dagen geleden

Alvast veel succes & hopen dat we ons kleintje snel in de armen kunnen ...
Inderdaad 🤗 nog geen verandering bij jou? 🤗

10 dagen geleden

Vandaag 39w + 1d hier, uitgeteld voor 16 november. Ben ik de enige die stiekem hoopt dat hij toch niet te vroeg komt, zodat ik nog van een weekje verlof kan genieten? 🙃 Ik heb nog tot 8/11 lange dagen gewerkt (om zoveel mogelijk verlof te houden voor na de bevalling) en ben tot 34w heel misselijk geweest, dus ik kijk eerlijk gezegd uit naar een weekje rust (en misselijkheidsvrij) voor we hem met open armen ontmoeten 😊

10 dagen geleden

Uitgerekend voor 18/11. Dus nu exact 39w. Al een week en half regelmatoge harde buiken en pijnlijke krampen. Ook al 3cm ontsluiting. Maar nog niks dat doorzet. Maar hij mag echt wel geen komen nu. 🥲

9 dagen geleden

Morgen 39 weken en een geplande kzs (2e kindje). Ondanks ik dit al eens heb meegemaakt (3,5 jaar geleden wel) toch nog spanning 😅.

9 dagen geleden

Reactie op Elbij

Inderdaad 🤗 nog geen verandering bij jou? 🤗
Neen. Staks om 10u30 nog eens monitoring en aansluitend bij de gynaecoloog... 🙂

9 dagen geleden

Neen. Staks om 10u30 nog eens monitoring en aansluitend bij de gynaecoloog. ...
Bloeddruk blijft schommelen . Zolang de baby geen last heeft, gaan ze niks ondernemen. Moet wel om het uur iets eten & steunkousen dragen. Donderdag terug controle... wel al 2cm ontsluiting en volledig verweekte baarmoederhals. Hij weegt nu juist 3kg... dus afwachten 🙂🐣

9 dagen geleden

Hier ook aant wachten tot 25/11, maar voortekenen al aanwezig.😄 Nog even genieten van de rustige en unieke momenten.

9 dagen geleden

Reactie op Veetje61

Hier ook aant wachten tot 25/11, maar voortekenen al aanwezig.😄 Nog even g ...
Hier aan het wachten tot 26/11. Welke voortekenen heb je? 😁