14 Reacties

vorig jaar

Allernova AR is voor koemelkallergie en reflux geschikt en licht verteerbaar. Wij hadden deze voor ons zoontje met extreme verborgen reflux en koemelkallergie. Dat ging bij hem als enige poedermelk.

vorig jaar

Reactie op Eefenbaby

Allernova AR is voor koemelkallergie en reflux geschikt en licht verteerbaa ...
Ja hier is het vooral voor de koemelkallergie en ook omdat er geen lactose in zit ...

vorig jaar

Hier hetzelfde verhaal, ook mer deze symptomen 4 soorten melk geprobeerd. Waarvan de laatste Novalac Allernova AR is. Na de start van deze melk heeft het bij m’n zoontje nog 1,5 week geduurd voor alle symptomen verdwenen waren maar sindsdien doet hij het er super op! Komt meer bij, geen krampen meer en stoelgangsprobleem is ook verdwenen. Tip: de potten online (Piccantino) of in de apotheek van Auchan zijn €8 goedkoper ;)

vorig jaar

Reactie op Gode24

Hier hetzelfde verhaal, ook mer deze symptomen 4 soorten melk geprobeerd. W ...
Oke gewoon even volhouden dan 🤞🏻 bedankt voor de tip!!

vorig jaar

Bij ons duurde het ook eventjes maar was het veel verbeterd na een week. Hij protesteerde in het begin nogal omdat het een andere melk was.. Het is even doorbijten. Wij hebben ook wel medicatie voor verborgen reflux erbij.

vorig jaar

Reactie op LenaDM98

Bij ons duurde het ook eventjes maar was het veel verbeterd na een week. Hi ...
Ondertussen gaat het hier heel goed 🤞🏻

vorig jaar

Reactie op Nele2410

Ondertussen gaat het hier heel goed 🤞🏻
Top om te horen!

6 maanden geleden

Mag deze in combinatie met Omeprazole?

6 maanden geleden

Reactie op Bloem9030

Volgens mij wel.

6 maanden geleden

Reactie op Bloem9030

Ja hoor, wij doen dit en werkt goed!

6 maanden geleden

Hadden jullie kindjes na pap 1 al krampen? Ons zoontje krijgt het sinds dinsdagavond en heeft nu net gigantisch hard gereageerd op iets (gillen, krijsen, kronkelen, overstrekken) en we weten niet of het van de pap is of van De aardbeien die ik hem gaf. Zou het ineens zo extreem kunnen zijn als hij al paar dagen die pap drinkt?

6 maanden geleden

Reactie op Bloem9030

Hadden jullie kindjes na pap 1 al krampen? Ons zoontje krijgt het sinds din ...
Hmm dan denk ik persoonlijk eerder dr aardbeien? At hij al langer fruit?

6 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Hmm dan denk ik persoonlijk eerder dr aardbeien? At hij al langer fruit?
Ja hij eet al sinds zijn 5 maand fruit, volgende week is hij 7 maand. Aardbei kreeg hij ook al eerder, maar altijd wel verwerkt (yogolino, fruitpap met banaan erbij,..) en vanavond voor het eerst puur een aardbei. Weet niet of dat verschil maakt, maar de kans is wel het grootste dat het daar van komt

6 maanden geleden

Reactie op Bloem9030

Ja hij eet al sinds zijn 5 maand fruit, volgende week is hij 7 maand. Aardb ...
Ja is moeilijk natuurlijk.. 😔