11 Reacties

8 maanden geleden

Hey , ik ben ook 8 weken zwanger en morgen eerste afspraak bij gynaecoloog, mijn huisarts heeft me ook gezegd dat de nipt test rond 12 à 13 weken uitgevoerd zal worden, wat ik ook laat vond want een vriendin van mij deed het rond 9 à 10 weken en wist ook al of het een jongen of meisje was .... misschien wachten ze zolang om zeker te zijn van resultaten? Zal het morgen nog extra bevragen 😁 , groetjes xx

8 maanden geleden

Reactie op Mama2322

Hey , ik ben ook 8 weken zwanger en morgen eerste afspraak bij gynaecoloog, ...
Veel succes morgen 🥰 en dankjewel!

8 maanden geleden

Vandaag 7w2d en nipt test voorzien op 30/04

8 maanden geleden

Reactie op Stephanie0602

Vandaag 7w2d en nipt test voorzien op 30/04
Ah ja dus toch rond de 12 à 13 weken ... ok we zullen het niet vroeger weten 😄

8 maanden geleden

Ik had gisteren eerste echo. Ik moet 22 april terug voor nekplooimeting en dan pas zal ze de nipt test doen. Iets van deze moet goed zijn vooraleer we de nipt doen.

8 maanden geleden

Ik ben vorige week geweest naar de gynecoloog voor de eerste echo (toen 7w5d) en mijn NIPT-test is ook pas 29/04.

7 maanden geleden

Heb dit gisteren toevallig bevraagd bij mijn gynaecologe. Ze gaf aan dat ze pas vanaf 12 à 13w de nekplooimeting kunnen doen. Dit zou bepalend zijn voor het verloop van de nipt-test, voor zover ik het goed heb begrepen…

7 maanden geleden

Ik heb mijn termijnecho en NIPT al gepland staan op 11+2 op 18 april. Gyn zei dat de NIPt al betrouwbaar is vanaf 11 weken dus dat ik die ook aansluitend aan de echo al mag doen

7 maanden geleden

Hallo 12 weken zwanger vandaag de niptest gedaan.. Iemand enig idee welk geslacht het zou kunnen zijn? Ik ben echt benieuwd de gynaecoloog denkt een meisje maar kan niet zeker zijn omdat de baby ook niet echt goed lag

7 maanden geleden

12weken Iemand enig idee? Geslacht

7 maanden geleden

Ik ben nu 10 weken en mijn nipt staat gepland voor 12 weken +2 dagen