13 Reacties

één maand geleden

Ons eerste kindje werd geboren op 39+5. Nu 35+2 van ons 2e

één maand geleden

Ik maak geboortekaartjes in bijberoep. Zo'n 90% van mijn first time moms ging overtijd. 🙈 De minderheid was te vroeg of op tijd.

één maand geleden

Eerste kindje 40 weken spontane bevalling tweede kindje geplande keizersnede 39 weken derde kindje ingeleid op 41 weken nu 38w1d zwanger van de vierde afwachten wat nu gebeurt

één maand geleden

Puur theoretisch bevallen vrouwen gemiddeld 2 dagen later van een eerste kindje, dus een gek verschil is het zeker niet. Ik hoorde wel dat er nog een aanzienlijk verschil was in arbeidsduur. Zelf is het mijn eerste kindje, mijn mama is twee keer op 38 weken bevallen. Mij is verteld door de verpleegster dat er geregeld een erfelijke factor in zit. Ben je zelf te vroeg geboren, heb je meer kans dat jouw kindje dat ook zal meemaken. Het is uiteindelijk het kindje niet maar jouw lichaam die beslist wanneer het komt.

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Ik maak geboortekaartjes in bijberoep. Zo'n 90% van mijn first time moms gi ...
Ale dan toch 🙈🙈

één maand geleden

Eerste kindje ingeleid op 41 weken Tweede kindje spontaan op exact 40 weken Derde kindje nu 34 + 4 dus nog afwachten wat dat zal worden

één maand geleden

1ste kindje op 39+6 weken. Nu in verwachting van ons tweede, momenteel 35 weken zwanger. Ik ben benieuwd wanneer zij zich meldt 🙈

één maand geleden

Eerste een inleiding op 41weken. Mevrouwtje wou er niet uit 😂

één maand geleden

4 kinderen bevallen tussen 39-40 weken Eerste tot 4de kind 5de bevallen op bijna 42 weken En nu is het afwachten😂

één maand geleden

Eerste kindje hier en is gekomen op 37 + 2. Wat te vroeg, hij werd al klein geschat. Had liever gehad dat hij nog wat bleef zitten. Had ook net ziekteverlof gekregen van de gynaecoloog die dag om te rusten maar het mocht niet zijn 🙈

één maand geleden

Mijn eerste dochter werd geboren op 39+2. Een week ervoor wel laten strippen. Nu 37+1 zwanger van mijn 2de dochter. Ik geloof er ook in dat er een erfelijke factor in zit. Als je mama al dan niet die 40 weken is gepasseerd, lijkt mij in verband te liggen met je eigen termijn.

één maand geleden

Eerste kindje 39+5, was zo blij dat hij zich spontaan aankondigde :)

één maand geleden

Eerste was hier op 36 + 6 dagen