12 Reacties
3 maanden geleden
Ik wil altijd graag dat alles al inorde is en kuisen vaak en kan er niet tegen als er iets verkeerd ligt en direct opruimen.
Mij stoort dat niet maar mijn vriend is dat niet gewend van mij dat ik zo ben. Zo is effe wennen want betrek hem ook altijd mee erin en wil zoveel mogelijk lijstjes maken dat zeker alles inorde is voor dat de baby er is.
En bij jou
3 maanden geleden
Ik had dit heel erg met andere kinderen, nu wacht ik erop want tot nu doe ik niks🤣🤣
Mijn huis heeft die nesteldrang echt nodig haha
Dan kuis je echt elke kleine hoek van je huis, elke kleine ding op zijn plaats en dat elke dag opnieuw🤣🤣
3 maanden geleden
Oh ja, hier is het goed begonnen 🙈 alle kasten, de zolder, het is er soms over 🙈 Heb hier ook lijstjes liggen 😅 Mijn vriend maakt hem dan kwaad want heb ‘s avonds dan mega veel last en pijn 🙊 maar kan het niet laten .. (nu 29 weken zwanger van een tweeling)
3 maanden geleden
Reactie op Kimberly201291
Oh ja, hier is het goed begonnen 🙈 alle kasten, de zolder, het is er soms ...
Ja, dat is echt erg e😂 tijdens dag niet kunnen stoppen en nacht kreunen van pijn😅
Hier nog niet begonnen, morgen 27 weken
3 maanden geleden
Hier ook nog geen nesteldrang en ben ongelooflijk moe , had het wel voor mijn andere kindjes en gelijk de vorige reactie heeft mijn huis ook wel dringend nodig aan het nesten🤭 maar momenteel komt er nog niks van 😅 ik maak me ook niet te druk zal nog komen wanneer energie weer op peil staat 😄
3 maanden geleden
Reactie op Kimberly201291
Oh ja, hier is het goed begonnen 🙈 alle kasten, de zolder, het is er soms ...
Wow, ik bewonder je dat dit jou nog lukt. Ik ben 28 weken zwanger van een tweeling en doe wel nog alle huishoudelijke taken, maar dan echt verdeeld doorheen de week. Meer dan dit lukt mij niet 🙈
3 maanden geleden
Hier in het begin van de zwangerschap het "grote" werk gedaan. Nu de laatste 3maanden zal ik thuis zijn van het werk & de" kleine dingen " nog doen ter voorbereiding. Dus ben super blij dat ik alles al heb kunnen plannen & nu ook kan genieten en rusten. 🥰
3 maanden geleden
Reactie op Gode24
Wow, ik bewonder je dat dit jou nog lukt. Ik ben 28 weken zwanger van een t ...
Ik doe het maar in kleine stukjes hoor, met de nodige rustpauzes 🙈 mijn moeder komt wekelijks poetsen en doet de strijk. Anders zou dit ook niet lukken 😅 Want als ik te veel doe heb ik echt wel veel pijn ‘s avonds in mijn buik en rug.. Moet overdag toch een paar keer gaan liggen of ik haal de avond niet .. 😅
3 maanden geleden
Ik ben normaal helemaal niet zo strikt met huishouden, poetsen wassen enzo. Ik doe dat omdat het moet, maar vind meestal makkelijk een reden om het uit te stellen. Maar nu loop ik veel meer te poetsen. Ineens vallen vuile vingers op de deur op, poets ik alle kastdeurtjes, moet de salontafel opgeruimd blijven,... Gaat dit terug over? 😊
3 maanden geleden
Reactie op Nele_vl
Ik ben normaal helemaal niet zo strikt met huishouden, poetsen wassen enzo. ...
Gaat zeker terug over😂😂