14 Reacties
3 maanden geleden
Ik had dit ook en inderdaad genoeg drinken vooral water en magnesium bij pakken en bij mij helpt dit alleen ik pakte het eerst ‘s avonds en merkte ik dat dit niet echt hielp dus ben ik ze ‘s morgens gaan pakken en dit hielp wel en sinds dien is het veel beter
3 maanden geleden
Ik had dit eventjes geleden ook en toen raadde de vroedvrouw aan om metarelax te nemen. Sinds ik ze neem geen last meer gehad van krampen/zware benen 🙂
3 maanden geleden
Idem hier! Ondanks het vele water drinken.. Wat mij wel wat helpt, is mijn benen onder koud water steken net voor slapen gaan..
3 maanden geleden
Jup, hier ook en slik altijd al magnesium, voor onrustige benen. Maar de kuitkrampen die blijven.. iedere nacht maar weer..
Je rekt je uit, en je voelt het opkomen, oh shit denk ik dan stil blijven liggen... te laat.... aauuuwwww.. mijn man weer wakker die aan het masseren 😅
3 maanden geleden
Het helpt niet altijd helaas, bij andere zwangerschappen heel veel gehad met pijnlijke benen dag nadien.
Nu soms momenteel
3 maanden geleden
Reactie op Leju
Op zo'n momenten van kramp, helpt het bij mij om mijn been, voet en tenen t ...
Ja het gaat altijd wel snel weg maar zou het liever voorkomen :)
3 maanden geleden
Reactie op Marthe1991
Ja het gaat altijd wel snel weg maar zou het liever voorkomen :)
Dat begrijp ik. Magnesium heeft bij mij wel echt een enorm verschil gemaakt, genoeg water drinken, overdag voldoende bewegen (maar ook niet overdrijven). Denk ook wel dat de warme dagen er invloed op kunnen hebben.
3 maanden geleden
Ik neem al vanaf het begin van de zwangerschap 2 pilletjes Metarelax voor het slapengaan, helpt mij ook om beter te slapen. Helaas ook sinds een week af en toe een nachtelijke kuitkramp. Ik vermoed dat het weer hierin idd ook wel een rol speelt. Ik heb ook al gehoord van een magnesium(voeten)bad. Geen ervaring mee, maar mss wel de moeite om het eens uit te zoeken 😊
3 maanden geleden
Ik heb een paar weken geleden ook mijn eerste kramp gehad ‘s nachts. VERSCHRIKKELIJK!! De dag nadien meteen magnesium gaan bijhalen 😅 tot nu toe enkel hele kleine krampjes gehad
3 maanden geleden
Hier ook krampen ‘s nachts. Sinds ik magnesium neem zijn ze wel minder erg