Er wordt soms lacherig over gedaan en ook wel wat geminimaliseerd, maar ik vind de mood swings echt vreselijk. Bij mijn eerste kindje had ik daar niet zoveel last van. Na de zwangerschap had ik wel veel last van pms ook (kon soms niet gaan werken daardoor).
In het begin van deze zwangerschap voelde ik me lethargisch, had nergens zin in. Extreem moe ook, en snel huilen en geïrriteerd zijn. Heb ook wel vlak ervoor een miskraam gehad. Ondertussen 20 weken ver en het gaat wel wat beter maar er zijn nog regelmatig dagen zoals vandaag dat ik geen blijf weet met mezelf. Voel me zo droevig en ween om geen reden. Ik probeer wat te rusten, te wandelen, leuke dingen te doen, af te spreken met mensen,… maar vandaag gaat het me echt niet af en ik word er rusteloos van. Er is niet echt iets aan de hand, moeilijke ochtend met de peuter dat wel, maar mijn emoties lijken puur hormonaal te zijn, kan dat zelfs?
Is het nog normaal? Herkent er iemand dit?
Heb het al wel bij de dokter verschillende keren aangekaart maar zoals ik zei wordt het wat weggewuifd en ben ik er altijd weer snel buiten ook. 😢