15 Reacties
7 maanden geleden
Ik nu 7w3 dagen en heb het ook. Al is het de laatste dagen iets beter. Regelmatig kleine beetjes eten en voldoende drinken. Want het wordt bij mij wel echt erger als ik honger krijg.
7 maanden geleden
Ik heb het ook stevig te pakken sinds de kaap van 6 weken, de hele dag door... Navalit lijkt helaas niet te helpen, al wordt het inderdaad wel draaglijker met regelmatig eten. Zeer frustrerend want ik krijg op een hele dag niks gedaan zo, ik heb ook de hele tijd het gevoel alsof ik op het puntje van flauwvallen sta. Weet iemand of dit inderdaad beter zou worden met de tijd? Ik heb eerlijk gezegd schrik dat ik dit niet nog weken volhoud...
7 maanden geleden
Reactie op CBBC
Ik heb het ook stevig te pakken sinds de kaap van 6 weken, de hele dag door ...
Mij is gezegd dat het na 9 weken betert 🤞🏻
7 maanden geleden
Reactie op Anka1990
Ik neem Antimethil tegen de misselijkheid, is een natuurlijk product op bas ...
Heb ik ook tot nu toe al genomen, jammer genoeg maar beperkt tot 2 tabletten per dag, maar als ik regelmatig iets eet en vaak wat slokken water drink, valt het goed mee.
7 maanden geleden
Ik heb het vooral in de ochtend tot de middag. Navalit helpt (1 voor het slapen, 1 in de ochtend). Ik probeer ook zoveel mogelijk te eten, en hier luister ik naar mijn lichaam waar ik zin in heb. Fruit kan er altijd wel in. Maar tis echt zoeken, en vooral kut als je op je werk het nog wilt verbergen…
6 maanden geleden
Reactie op CBBC
Ik heb het ook stevig te pakken sinds de kaap van 6 weken, de hele dag door ...
Is het ondertussen al wat beter? Ik herken me vollédig in je verhaal, ik panikeer ook wat als ik bedenk dat dit momenteel niet overgaat met medicatie... Ik ben echt een flauwvaller en zit nog maar op 7w3d...
6 maanden geleden
Reactie op manonvanmanon
Is het ondertussen al wat beter? Ik herken me vollédig in je verhaal, ik pa ...
Ik ben ondertussen 13 weken en 4d en sinds de laatste 3-4 dagen is er wel echt verbetering! Het aantal keer overgeven is nu beperkt tot 1x (max 3x) per dag en flauwvallen is ook al een week geleden, dus ik ben heel blij en opgelucht :) De periode van 7-10 weken heb ik inderdaad als het ergste ervaren... Ik kan enkel veel slapen en regelmatig blijven eten (ondanks het overgeven) als tips geven (naast de 4x/dag Navalit en 30mL Pimperan). En proberen er niet teveel bij na te denken of rond te panikeren, maar lief zijn voor jezelf, het wordt écht beter over een aantal weken!! :) Heel veel goede moed en ik hoop dat het bij jou ook snel betert! Draag goed zorg voor jezelf!