15 Reacties

8 maanden geleden

Al navalit gekregen van je gyn? Anders dat eens laten voorschrijven. Ik heb het ook hele dagen door, sinds de navalit kan ik toch terug wat eten dus daar is het beter mee, maar niet volledig weg..

8 maanden geleden

Reactie op A16

Al navalit gekregen van je gyn? Anders dat eens laten voorschrijven. Ik heb ...
Bij mij hebben ze agyrax voorgeschreven, maar helpt ook niet echt..

8 maanden geleden

Reactie op phieliene

Bij mij hebben ze agyrax voorgeschreven, maar helpt ook niet echt..
Daar heb ik nog niet van gehoord. Maar ik zeg het, hier ook niet volledig weg met navalit, wel deels en iets kunnen eten en binnenhouden doet goed. Misschien dat eens vragen?

8 maanden geleden

Ik hoorde ook wel dat acupunctuur kan helpen bij misselijkheidsklachten. En gemberthee.

8 maanden geleden

Geloof het of niet : ‘s ochtends sporten helpt écht.

8 maanden geleden

Reactie op Margot-01

Geloof het of niet : ‘s ochtends sporten helpt écht.
Ik ben eigenlijk zowiezo al een intensieve sporter, maar nu lukt het me toch niet jammer genoeg😕

7 maanden geleden

Ik nu 7w3 dagen en heb het ook. Al is het de laatste dagen iets beter. Regelmatig kleine beetjes eten en voldoende drinken. Want het wordt bij mij wel echt erger als ik honger krijg.

7 maanden geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Ik nu 7w3 dagen en heb het ook. Al is het de laatste dagen iets beter. Reg ...
Danku voor de tip!! Zal dit ook eens proberen! Ik eet nu altijd als ik net opsta een crackertje en dat helpt idd wel

7 maanden geleden

Ik heb het ook stevig te pakken sinds de kaap van 6 weken, de hele dag door... Navalit lijkt helaas niet te helpen, al wordt het inderdaad wel draaglijker met regelmatig eten. Zeer frustrerend want ik krijg op een hele dag niks gedaan zo, ik heb ook de hele tijd het gevoel alsof ik op het puntje van flauwvallen sta. Weet iemand of dit inderdaad beter zou worden met de tijd? Ik heb eerlijk gezegd schrik dat ik dit niet nog weken volhoud...

7 maanden geleden

Reactie op CBBC

Ik heb het ook stevig te pakken sinds de kaap van 6 weken, de hele dag door ...
Mij is gezegd dat het na 9 weken betert 🤞🏻

7 maanden geleden

Ik neem Antimethil tegen de misselijkheid, is een natuurlijk product op basis van gember dat zeer goed helpt!

7 maanden geleden

Reactie op Anka1990

Ik neem Antimethil tegen de misselijkheid, is een natuurlijk product op bas ...
Heb ik ook tot nu toe al genomen, jammer genoeg maar beperkt tot 2 tabletten per dag, maar als ik regelmatig iets eet en vaak wat slokken water drink, valt het goed mee.

7 maanden geleden

Ik heb het vooral in de ochtend tot de middag. Navalit helpt (1 voor het slapen, 1 in de ochtend). Ik probeer ook zoveel mogelijk te eten, en hier luister ik naar mijn lichaam waar ik zin in heb. Fruit kan er altijd wel in. Maar tis echt zoeken, en vooral kut als je op je werk het nog wilt verbergen…

6 maanden geleden

Reactie op CBBC

Ik heb het ook stevig te pakken sinds de kaap van 6 weken, de hele dag door ...
Is het ondertussen al wat beter? Ik herken me vollédig in je verhaal, ik panikeer ook wat als ik bedenk dat dit momenteel niet overgaat met medicatie... Ik ben echt een flauwvaller en zit nog maar op 7w3d...

6 maanden geleden

Reactie op manonvanmanon

Is het ondertussen al wat beter? Ik herken me vollédig in je verhaal, ik pa ...
Ik ben ondertussen 13 weken en 4d en sinds de laatste 3-4 dagen is er wel echt verbetering! Het aantal keer overgeven is nu beperkt tot 1x (max 3x) per dag en flauwvallen is ook al een week geleden, dus ik ben heel blij en opgelucht :) De periode van 7-10 weken heb ik inderdaad als het ergste ervaren... Ik kan enkel veel slapen en regelmatig blijven eten (ondanks het overgeven) als tips geven (naast de 4x/dag Navalit en 30mL Pimperan). En proberen er niet teveel bij na te denken of rond te panikeren, maar lief zijn voor jezelf, het wordt écht beter over een aantal weken!! :) Heel veel goede moed en ik hoop dat het bij jou ook snel betert! Draag goed zorg voor jezelf!