20 Reacties

één maand geleden

Misschien is dit nutteloos maar dit is wat ik allemaal momenteel doe voor de weeën op gang te laten komen: ananassap, kersensap & cranberryjuice, ik pomp al borstvoeding, ik stuiter op de yogabal (ik doe ook andere dingen erop) ik eet ook dadels en drink okrawater 🥲 en als laatste gebruik ik dezelfde methode als dat de baby erin is gegaan 🙄 dat zou ook moeten helpen 🙏🏽

één maand geleden

Reactie op prinses13

Misschien is dit nutteloos maar dit is wat ik allemaal momenteel doe voor d ...
Alle trucjes kunnen maar iets bevorderen! Dankjewel 😘

één maand geleden

Veel bewegen is ook een belangrijke. Sowieso wandelen en lichaamsoefeningen doen.

één maand geleden

Amai das straf, infuus en mislukt? Of waren het andere methoden en die infuus voor iets anders misschien? Ik heb bij alle kinderen die infuus gehad en die trekt da baarmoeder letterlijk open. Of ze hebben echt een hele kleine dosis gebruikt🤷🏻‍♀️ Strippen, zetpillen enzo voort die dingen helpen niet altijd maar infuus das toch iets helemaal anders

één maand geleden

Misschien een andere soort medicatie gekregen dan ik met da infuus dan.

één maand geleden

Reactie op Petmat Malueva

Misschien een andere soort medicatie gekregen dan ik met da infuus dan.
Het infuus was dezelfde medicatie als de vaginale pillen, werd elke 20 min verhoogd en ik kreeg er echt pijn/weeën van, maar onderaan kwam er niks in gang zeg maar..

één maand geleden

Reactie op YR

Het infuus was dezelfde medicatie als de vaginale pillen, werd elke 20 min ...
Ah zo Ik heb juist omgekeerd Weeen en alles maar geen ontsluiting waardoor ik elke keer infuus krijg voor die ontsluiting

één maand geleden

Ah zo Ik heb juist omgekeerd Weeen en alles maar geen ontsluiting waardoor ...
Ben tot 1 cm gekomen en omdat ze nog voor 37w zijn ben ik teruggestuurd, anders had ik mogen blijven

één maand geleden

Reactie op YR

Ben tot 1 cm gekomen en omdat ze nog voor 37w zijn ben ik teruggestuurd, an ...
Nog eventjes ❤️

één maand geleden

Nog eventjes ❤️
Het is echt extra aftellen nu, door die mislukte poging 🥹

één maand geleden

Reactie op YR

Het is echt extra aftellen nu, door die mislukte poging 🥹
Kleintje had misschien die extra tijd nodig❤️ ze komen echt wanneer ze klaar zijn😅 Wij doen ons best en onze baby’s kiezen

één maand geleden

Kleintje had misschien die extra tijd nodig❤️ ze komen echt wanneer ze klaa ...
Ja dat vind ik ook. Waarom zo tegen de natuur ingaan of allerlei truckjes bovenhalen om het te versnellen. Het is net zo zalig om de natuur zijn gang te laten gaan en vertrouwen te hebben in ons lichaam.

één maand geleden

Reactie op Marthe1991

Ja dat vind ik ook. Waarom zo tegen de natuur ingaan of allerlei truckjes b ...
Als je een droomzwangerschap hebt snap ik uw opmerking. Maar als je de eerste 3 maand super misselijk was, op week 24 nierstenen kreeg die er pas op week 29 uit waren om dan nog zwangerschapsdiabetis te hebben en bekkenbodeminstabiliteit te hebben... nee danku. Ik word ook ingeleid op 38 weken. Mijn baby ligt sinds dag 1 super laag en met het hoofdje naar beneden. Voor je oordeelt a.u.b. het is al zwaar genoeg voor sommige mama's en haal ons niet naar beneden 🙏🏽

één maand geleden

Reactie op prinses13

Als je een droomzwangerschap hebt snap ik uw opmerking. Maar als je de eers ...
Klopt inderdaad! Ieder zijn verhaal + een gynaecoloog zal zoiets niet doen als er risico is op iets slecht tov de baby’s. Heel veel succes jij! 🥰

één maand geleden

Reactie op Marthe1991

Ja dat vind ik ook. Waarom zo tegen de natuur ingaan of allerlei truckjes b ...
Soms is het echt wel nodig dat ze tussen komen. Bijvoorbeeld bij mij, regelmatig weeen, verloren slijmprop, vliezen gebroken en toch geen ontsluiting zelfs na paar dagen niet, dus die infuus is altijd nodig geweest. Soms heeft natuurlijk hulp nodig🙂 Het loopt bij iedereen heel anders en iedereen beleeft het anders Ik hoop voor iedereen een mooie einde en een prachtige baby❤️❤️

één maand geleden

Reactie op YR

Klopt inderdaad! Ieder zijn verhaal + een gynaecoloog zal zoiets niet doen ...
Nee klopt! Ze leggen ook zeker de risico's enzo uit.. maar als je er mentaal en fysiek doorzit... dankjewel! 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op prinses13

Als je een droomzwangerschap hebt snap ik uw opmerking. Maar als je de eers ...
Zeker geen oordeel. En ook geen droomzwangerschap hier. Maar ons lichaam is hiervoor gemaakt dus mag je best vertrouwen in hebben, dat geeft rust. Goeie moed daar nog.

één maand geleden

Reactie op Marthe1991

Zeker geen oordeel. En ook geen droomzwangerschap hier. Maar ons lichaam is ...
Mijn lichaam is fysiek op.. soms is het teveel

één maand geleden

Reactie op prinses13

Mijn lichaam is fysiek op.. soms is het teveel
Zeer begrijpelijk Hier ook vaak veel stres en reageer erg slecht op kleinste dingen omdat alles te veel is momenteel. Maar we geven moed niet op💕

één maand geleden

Volhouden! Ik heb mijn inleidingsdatum vandaag gekregen en dat houd mij sterk 🙏🏽