10 Reacties

24 dagen geleden

Hier het zelfde veel misselijk en overgeven in begin zwangerschap 2 de trimester alles prima en 3de trimester terug misselijk en overgeven ben nu 39w5d

24 dagen geleden

Ja hier ook. Eerste semester wel veel erger. Toen kon ik nx eten al alleen van geuren te ruiken. Nu eerder tijdens of na het eten..

24 dagen geleden

Ik ook (39w) 🥲 ik neem navalit 10 mg tegen misselijkheid

24 dagen geleden

Ik was met andere zwangerschap ook goed misselijk laatste maand Nu ben ik wat mottig soms maar niet echt misselijk

24 dagen geleden

Ik ben nooit echt super misselijk geweest maar eerder dat ik in heel veel eten geen zin heb of geuren sterk binnenkomen en dat is nu ook terug sinds een week

24 dagen geleden

Hier ook zo.. vooral s’morgens

24 dagen geleden

Hier van hetzelfde, echt vreselijk tijdens maand 2-3. Nu op het einde terug, maar gelukkig minder erg.

23 dagen geleden

Ook wat last van maag en darmen. Zo op niets zin, voel me heel “bleh”

23 dagen geleden

Hier ook. Begin van de zwangerschap heel misselijk en veel overgeven. 2de trimester ging het vele beter. Nu 3de trimester terug misselijk, af en toe overgeven. Ik voel me ook de hele dag heel moe en belabberd. (37w4d)

22 dagen geleden

Hi! Ik ben ook terug misselijk… sedert een weekje (ben nu 35w) en vandaag voor het eerst er echt terug bij moeten braken. Van mijn gynaecoloog mocht ik verder primperan nemen, helpt wel :)