9 Reacties
2 maanden geleden
Wij gebruiken Nan opti pro (de gewone)
In het ziekenhuis gaven ze deze ook en onze dochter reageerde hier goed op. Ze wisselen in het ziekenhuis week om week van merk. Als je zelf een voorkeur hebt van merk, kan je de melk ook zelf meebrengen.
In alle apotheken, de meeste supermarkten, kruidvat.. kan je de meeste basis melkpoeders makkelijk vinden.
Ik zou in jouw geval wachten tot je bevallen bent en gewoon op terugweg naar huis een blik melkpoeder gaan uithalen of laten uithalen. Wat je wel al kan doen, zijn je flesjes (de kleinste die je hebt) steriliseren en klaarzetten, flessenwater geschikt voor baby's te kopen & vitamine D druppels om aan de melk toe te voegen, dan hoef je je daar bij thuiskomst al geen zorgen over te maken.
Bij flesvoeding eten ze ook maar gemiddeld een 6 keer per dag, met vrij vaste uren tussen. Als je een flesje geeft voor je het ziekenhuis verlaat, heb je tijd genoeg tot aan het volgende flesje.
2 maanden geleden
Hier heb ik nan gebruikt en nan ar voor reflux enzo voort maat die speciale nan raadt dokter zelf wel aan als er een speciale nodig is.
Ik vind nutrilon ook niet slecht alleen zit daar palmolie in, ik snap niet waarom ze dit in babyvoeding doen, ik vermijd hem zoveel mogelijk voor ons zelfs als volwassenen dus zal zeker geen kopen waar die inzit voor baby.
Ik haal altijd nan 1-2 doosjes thuis moest zeg maar borstvoeding niet lukken dan heb ik ze al staan, als jullie thuis veel allergien hebben zou ik zelfs eentje speciaal daarvoor halen want uit ervaring bij naasten als mama en papa allergies zijn van veel dingen zijn babys dat ik👍
2 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Hier heb ik nan gebruikt en nan ar voor reflux enzo voort maat die speciale ...
Ohh wist ik niet van die Nutrilon!! Dan ben ik blij dat ze toen Nan bij mij hebben gegeven.
Mijn vriend heeft heel veel voedselallergieën, maar dochter ging wel heel goed op die gewone Nan, stonden we wel van te kijken
2 maanden geleden
Reactie op Leju
Ohh wist ik niet van die Nutrilon!! Dan ben ik blij dat ze toen Nan bij mij ...
Idd, ik had bij laatste dochter nutrilon gekocht en toen ik keek naar diene samenstelling was ik wel verschoten, dus toch verder gedaan met nan als bij andere kinderen.
Nan ar was super bij reflux en verborgen reflux
Ik vond die poeder dat je erin doet apart teren reflux niet zo goed omdat die dan juist enorm krampen en constipatie hadden, moesten ze reflux hebben wat hier vaak was dan gaviscon baby en nan
Ar weer
En anders gewoon nan moest het nodig zijn
2 maanden geleden
Ik denk dat je van het ziekenhuis ook mee krijgt. Net zoals de pampers
2 maanden geleden
Reactie op Sarah Van Geert
Ik denk dat je van het ziekenhuis ook mee krijgt. Net zoals de pampers
Nee dit doen ze niet, leuven antwerpen niet in ieder geval😅
Je krijgt daar klare flesjes die je na 1 keer gebruik weggooit
Maar geen poeder