19 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op kimberly18101993
Oefen je een risicoberoep uit ?
Werk in de Action
Action dus elke dag met zware dozen tillen en doen.. elke dag komt er wel 1000 colli binnen.. en ik had al een papier van de gyne dat ik niet meer mocht tillen inverband ik al risico loop. Maar ze houden er totaal geen rekening mee..
2 maanden geleden
Reactie op laviniavos
Werk in de Action
Action dus elke dag met zware dozen tillen en doen.. elke ...
Dan kan je vanaf 6maand idd een werkverwijdering krijgen aangezien je geen zware lasten meer mag tillen. Hier ook op 30/8 een werkverwijdering gekregen. Vroeger dan 6maand kon niet , dus hier heb ik nog een een maand op ziekte gestaan in overleg met mn werk, ook omdat ze het zelf wel begrepen dat dit niet echt meer verantwoordelijk was.
2 maanden geleden
Dan kan je vanaf 6maand idd een werkverwijdering krijgen aangezien je geen ...
Ik ben nu aankomende donderdag 27 weken dus de 6 maand officieel al voorbij..
2 maanden geleden
Reactie op laviniavos
Ik ben nu aankomende donderdag 27 weken dus de 6 maand officieel al voorbij ...
Dan zouden ze dit idd moeten goedkeuren. Zou wel je documentje van de gynaecoloog meedoen🙂
2 maanden geleden
Dan zouden ze dit idd moeten goedkeuren. Zou wel je documentje van de gynae ...
Waarop staat wanneer ik uitgerekend ben of waarop staat dat ik niet meer mag tillen?
2 maanden geleden
Reactie op laviniavos
Waarop staat wanneer ik uitgerekend ben of waarop staat dat ik niet meer ma ...
Beiden zullen ze nodig hebben denk ik. Toch in ieder geval waar je uitgerekende datum opstaat. Ik had ook verslag mee van kine en gynaecoloog waarop stond dat ik aangepast werk nodig had. En aangezien dit niet mogelijk is in mijn job hebben ze de werkverwijdering goedgekeurd.
2 maanden geleden
Beiden zullen ze nodig hebben denk ik. Toch in ieder geval waar je uitgerek ...
Oké gelukkig dat ik het beide mee heb..
2 maanden geleden
Reactie op laviniavos
Werk in de Action
Action dus elke dag met zware dozen tillen en doen.. elke ...
Ohh, ik wist niet dat je in supermarkt of winkels ook werkverwijdering kon hebben ? Ik werk zelf bij Delhaize en ga waarschijnlijk werken tot 38 weken. Maar hier ook geen aangepast werk en nog steeds veel bukken en tillen met enorm zware doze en containers.. hier nu ook al dat ik veel last heb van bekkeninstabiliteit. Maar dit is via jou werk zelf beslist of?
2 maanden geleden
Reactie op Sb1998
Ohh, ik wist niet dat je in supermarkt of winkels ook werkverwijdering kon ...
Wij moeten op 6 maand stoppen. Maar ben de 6 maand al voorbij.. Ben nu donderdag 27 weken
2 maanden geleden
Reactie op Sb1998
Ohh, ik wist niet dat je in supermarkt of winkels ook werkverwijdering kon ...
Dat is te zien of je "onderworpen" bent. Maar als je in delhaize werkt kunnen ze je eigenlijk aangepast werk geven zoals kassawerk. Zo zou de adviserend geneesheer dit toch zien
2 maanden geleden
Dat is te zien of je "onderworpen" bent. Maar als je in delhaize werkt kunn ...
Wij hebben 2 vaste kassa’s die zelf niet in de winkel kunnen door omstandigheden dus ik zou niet volledig aan de kassa kunnen en nog steeds in de winkel moeten staan
2 maanden geleden
Reactie op Sb1998
Wij hebben 2 vaste kassa’s die zelf niet in de winkel kunnen door omstandig ...
Je kan dit altijd eens bespreken met je werkgever als je job te zwaar word ?
2 maanden geleden
Ik werk bij Colruyt en daar is het verplicht werkverwijdering met 6 maanden zwangerschap maar aangezien het zware tillen enso was het heel moeilijk omdat er niet echt rekening werkt gehouden dat ik bepaalde dingen niet meer mocht doen staat ook op een attest van de mediche dienst van colruyt zelf dus had ik besloten om mijn groot verlof voor mijn zwangerschapsverlof te nemen dus 5 weken voor mijn zwangerschapsverlof ben ik gestopt met werken 1 augustus ben ik in zwangerschapsverlof gegaan
2 maanden geleden
Ik ben postbode en mocht ook geen zware lasten meer hanteren vanaf de 6de maand. Arbeidsgeneesheer had papier gemaakt enkel aangepast werk, dat konden ze niet geven dus heb ook werkverwijdering, is 78% uitbetaald, je krijgt wel 6 dagen ipv 5, ik zou het ook nietmeer kunnen nu, ben nu men 2de week thuis en heb de rust echt nodig. Als je al een papier hebt van de arbeidsgeneesheer mag je eigenlijk ook niet toch nog gaan, als er iets gebeurd zit je in de problemen. Moesten ze het document van verwijdering niet willen invullen zet je de vakbond erop, ook gedaan. Of je zet je ziek, als bediende is de eerste maand 100% en daarna krijg je 60% moet je even uittellen wanneer je bevalt en als je slim rekent kan je zo het maximum eruit halen
2 maanden geleden
Reactie op laviniavos
Arbeidsgeneersheer heeft me dus thuis gezet...
Super ! En dan nu tijd om te "vertragen" 🙂🙂
2 maanden geleden
Super ! En dan nu tijd om te "vertragen" 🙂🙂
Ja echt wel ben zo blij en opgelucht. Echt een hele last die van m'n schouders valt hoor..