9 Reacties

één maand geleden

Stoofvlees en Vol-au-Vent voor bij de purree. Bewaart heel goed en lekker in de diepvries! Ook spaghetti/macaroni doen we, en een stuk of 6 broodjes zodat we niet heen en weer naar de bakker moeten.

één maand geleden

Heb hier ook wat gemealprept 🙃 bij ons voornamelijk stoofvlees, videe, soep, ovenschotels en pastasauzen 🙃 het plan is om nog net een verse lasanga erin te steken en verder wat makkelijke gerechtjes die weinig tijd in beslag nemen zoals fish sticks 🙃

één maand geleden

Wat een topidee!! 👍

één maand geleden

Ben er gisteren ook aan begonnen. Op mijn lijstje: Chili con carne, spaghetti saus ,een curry met linzen en pompoen en gehaktschotel

één maand geleden

Wij zijn hier ook aan begonnen. Stoofvlees, balletjes in tomatensaus, ratatouille, kip tiki massala, pulled pork, spaghettisaus,...

één maand geleden

Ik koop winterse groenten ( bloemkool, broccoli, pompoen, boontjes,...) uit de diepvries afdeling. Dat scheelt alweer tijd in het schillen, kuisen en proper maken. Voor de rest ook spaghettisaus, soepen, curry's...

één maand geleden

Reactie op Annick1990

Ik koop winterse groenten ( bloemkool, broccoli, pompoen, boontjes,...) uit ...
Oh ja én is even gezond als verse groenten!

één maand geleden

Reactie op Annick1990

Ik koop winterse groenten ( bloemkool, broccoli, pompoen, boontjes,...) uit ...
Klopt, Ik koop verse groenten die wij veel gebruiken Bijvoorbeeld wortel Paprika Ajuin Knoflook Prei… Dan snij of rasp ik die op manier dat ik meest gebruik en vries ik die in. En verschillende vlees ook, snij ik in verschillende vormen zoals ik ze zal gebruiken zodat ik gewoon wat moet nemen en samenvoegen😅 Verder maak ik “vareniki” russies deeggerecht ook makkelijk. Daarna nog “manti” russies gerecht ook. Verder diepvries pizza, frietjes, frikandelletjes, kant en klare vissticks en van die dingen voor tieners in huis kunnen ze in air dinge klaarmaken.

één maand geleden

Pizza deeg helpt ook snel wat opleggen en oven in