5 Reacties
3 maanden geleden
Hey, ik heb er niet veel aangekocht, ik wil toch eerst zien hoe mijn
Baby zal zijn en hoe nr 1 hem past
Dus ik denk dat ik voor eerste maand heb, en moest ik er toch nog nodig hebben koop ik er gewoon bij, winkels zijn altijd open en online kan je altijd bestellen.
Als ze kast vol liggen of je ze even bestelt of koopt maakt niet veel uit.
Al mijn baby’s waren anders en ene droeg maat 1 tot 3 maand andere droeg maat 1 maar 1 maand dus vandaar zal zo zien hier.
3 maanden geleden
Mijn eerste dochter heeft de eerste 2 maanden in maat 1 (2-5kg) gepast (pampers). Qua gewicht is er een overlap met maat 2 (4-8kg). Gemiddeld 8 pampers per dag. 8x60=480
Wij kregen een pak gratis luiers van het ziekenhuis, kruidvat babybox, babyboom..
Wanneer voorraad maat 1 op was, en maat 2 paste al, maakten we de overstap naar maat 2.
Geboortegewicht van mijn dochter was 3,235kg. Kan heel verschillend zijn per kind. Omwille van de pamper promo's kopen wij wel veel op voorhand, anders kunnen we heel duur uitkomen.
3 maanden geleden
Ik heb tijdens een promo al enkele pakjes ingeslagen van maat 1 & 2. Als we er teveel hebben dan gaan we er een andere mama sowieso wel gelukkig mee kunnen maken.
Tip: via https://www.luiergids.be/ zie je een overzicht van de huidige promo’s en de prijs per stuk om te vergelijken. Kan helpen als je er wilt kopen.
3 maanden geleden
Reactie op Leju
Mijn eerste dochter heeft de eerste 2 maanden in maat 1 (2-5kg) gepast (pam ...
Ja dat dus, geboortegewicht
Mijn kinderen wogen 3,400 tot 5.200
Dus deze keer riskeer ik het niet om veel aan te kopen😂