8 Reacties

6 maanden geleden

Hey! 13w en 6 dagen hier. Bij mij helpt wat water met zout in gemengd drinken, is niet zo smakelijk, maar werkt heel goed, en is ook subtieler dan een hele dag zoutchips eten 😉

6 maanden geleden

15w en heb zelf geen idee wat ik moet doen om het op peil te houden. Al van alles geprobeerd maar lijkt niks te helpen dus ik volg even mee 😅

6 maanden geleden

16+2, Ik draag hiervoor steunkousen op aanraden van gynaecoloog en drink aquarius en regelmatig kleine beetjes

6 maanden geleden

Ik lig momenteel nu met mijn voeten omhoog heb hier hetzelfde probleem ben 12 weken zwanger

6 maanden geleden

15+5 vandaag. Heb er al hele tijd last van. Maar bij laatste echo was mijn Bloeddruk 12/8 en 11/7. Gyneacoloog vond dat te hoog en zegt dat ik bloedverdunners moet nemen. Nu voel ik me nog slechter.. als ik nu meer zie ik echt de gekste bloeddrukresultaten. 12/5 bv.

6 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

15+5 vandaag. Heb er al hele tijd last van. Maar bij laatste echo was mijn ...
12/8 is bij mij ideaal geweest altijd😂 wat gek!

6 maanden geleden

Ik was dus zwanger van mijn eerste dochter, mijn bloeddruk viel snel omlaag elke keer als ik het goed zeg, gebeurde zelfs dat ik plots zwart zag voor mijn ogen en voeten niet voelde… Wat mij op zo een moment aangeraden was en hielp, dus altijd kleine Snickers in mijn tas die helpt direct of druivensiroop was toen te koop in kruidvat maar die was iets te sterk voor mij😂 Bij andere kids had ik dan weer te hoge bloeddruk 🤷🏻‍♀️

6 maanden geleden

IJzerhoudende voeding is heel goed zoals spinazie. Lage bloeddruk is veel voorkomend omdat er veel bloed naar placenta gaat. Voldoende eten en drinken en als je kan voeten wat hoger leggen dan vloeit het bloed wat makkelijker