15 Reacties

8 dagen geleden

Kolf je af of geef je kunstvoeding?

8 dagen geleden

Ik volg We hebben Philips avent geprobeerd en het is de slechtste 😑

8 dagen geleden

Ik gebruik de flesjes van het ziekenhuis . Mijn meisje is 13 dagen nu en drinkt 7 flesjes van 110 a 130 cc per keer . In kolf en geef het dan met de fles . Maar deze flesjes zijn echt een aanrader vind ik .

8 dagen geleden

Ik heb altijd avent gebruikt en hier vielen die echt goed mee En nu van lansinoh Ik geef 99% borstvoeding dus ik deze 7 dagen heeft die zo’n 2 keer flesje gekregen, krampjes heeft die van borstvoeding ook. Ik kan niet zeggen of lansinoh nu krampjes geeft of niet.

8 dagen geleden

Reactie op HartelijkeRegen682793

Kolf je af of geef je kunstvoeding?
Enkel kunstvoeding

8 dagen geleden

Reactie op Siham SRHILFI

De vroedvrouw had aangeraden om die eens te proberen

8 dagen geleden

Mam en suavinex zouden ook goed zijn! Ik vind de suavinex beetje onhandig in gebruik wel

8 dagen geleden

Reactie op Siham SRHILFI

Avent heeft nieuwe spenen.. wij hadn nog oude lign maat 2 en nieuwe maat2 duidelijk verschil te merken.. de nieuwe hebben veel meer kracht nodig.

8 dagen geleden

Mam flesjes

8 dagen geleden

Philips avent de classics. Zijn niet meer verkrijgbaar. Maar echt wel goed. Nieuwe van philips natural etc zijn heel slecht. Ziekenhuisflesjes worden ook afgeraden. Dr Brown zou ook goed zijn. Difrax is ook goed normaal. Maar krampjes bij baby's zijn eigenlijk ook heel normaal. Rechtop laten drinken, met volle speen, goed laten boeren, nog een tijdje rechtop blijven zitten kan preventief helpen.

8 dagen geleden

Reactie op Leju

Philips avent de classics. Zijn niet meer verkrijgbaar. Maar echt wel goed. ...
Zijn ze veranderd? Wist ik niet. Goed dat ik ze dan niet heb aangekocht Ik heb ze altijd gebruikt bij andere en vond ze heel goed

8 dagen geleden

De babywinkel raadde MAM en Dr. brown aan

7 dagen geleden

Reactie op Siham SRHILFI

Inderdaad. Ging veel te snel!

7 dagen geleden

Gisteren ander water gebruikt namelijk Evian en andere speen, difrax dental small slow flow. Wat een verschil!!! Mijn vriend en ik hebben gisteren gewoon samen in de zetel kunnen zitten en tv kijken