6 Reacties
6 dagen geleden
Ik heb deze, ik ben niet actief aan het kolven, alleen als hij niet goed drinkt of even verder slaapt dus voor mijn comfort en zonder pijn te leven eigenlijk.
Ik ben tevreden voor prijs kwaliteit verhouding.
5 dagen geleden
De Medela freestyle is ook wel goed. Ik heb wel gehoord dat zulke kolven minder krachtig zijn en de melkproductie dus minder stimuleren.
Je zou ook kunnen werken met een kolfbh. Zo doe ik het op dit moment.
4 dagen geleden
Ik heb elektrisch moeten kolven om extra bij te geven de eerste dagen en laat me zeggen : het doet geen goed aan de productie hoor. Hoe meer stimulatie je maakt, hoe meer melk. Gevolg : harde borsten die ik moest ice packen, gevoel alsof ik soms een hartaanval kreeg door de stuwing. Nu hoef ik niet echt meer te kolven en gebruik ik de collector van Lansinoh. Die vangt op aan de andere kant dan waar je kindje drinkt, dus geen stimulans. Je vangt er wel geen mls zoals met pomp mee op maar wel goed als het is voor een extraatje op te bouwen
4 dagen geleden
Reactie op Hannelore Maria
De Medela freestyle is ook wel goed. Ik heb wel gehoord dat zulke kolven mi ...
Heb je ook van die collector cups? Ik heb die gisteren voor het eerst gebruikt en het laatste beetje melk loopt niet door. Gaat veel melk bij verloren is zo mijn indruk.