7 Reacties

één maand geleden

Bij je mutualiteit kan je er huren , die zouden goed werken grts

één maand geleden

Ik zou dit echt niet voor de geboorte kopen. Best een kolfconsult doen. Is niet omdat een toestel goed werkt/past voor de ene dat het goed past voor jou.

één maand geleden

Hoy Ik had erg last eerste tijd van stuwingen, ik had geen kolf toestel toen, ik heb goed afgezien. Als baby niet goed leegdrinkt doen borsten veel pijn, heb je ook ontstekingen… Hierdoor heb ik draadloze, niet te dure aangekocht. Ik ben niet van plan om voorraad te verzamelen, is echt alleen voor moest baby niet leegdrinken en ik last en pijn hebben. Ik heb ze nog niet gebruikt maar reviews waren erg goed. Je kan er huren bij ziekenkas, 2de hands kopen… of even afwachten. Ik wou die pijn en last niet zoals vorige keren vandaar dus keuze gemaakt om ze te kopen en anders verkoop ik die gewoon.

één maand geleden

Heb medela solo gekocht. Met eerste van mutualiteit gehuurd, maar eerlijk, oud luid en zware ding was het. Nu heb ik ook bekeken voor minste onderdelen voor proper te houden.

één maand geleden

Ik zou ook even wachten tot je het echt nodig hebt, wie weet loopt het allemaal anders dan gepland. Heb een paar weken na de geboorte de Medela freestyle gekocht, zeer tevreden over.

één maand geleden

Zou ook wachten. Bij apotheek en mutualiteit kan je huren en testen. Sommige hebben sterkere stuwing dan andere en is niet voor iedereen altijd hetzelfde qua goed gevoel.

één maand geleden

Idd best wachten tot na geboorte en dan kan de beste optie in samenspraak met de vroedvrouwen gekozen worden. Heb het hier vandaag over gehad en de borsten zullen nog veranderen waardoor je pas echt goed kan kiezen na de geboorte en bij opstart met de borstvoeding. Deze van Medela worden alleszins in meeste ziekenhuizen gebruikt en aanbevolen, maar ook bij dat merk zijn veel verschillende types beschikbaar