12 Reacties
3 maanden geleden
Staat ook op mijn lijstje van deze week 馃馃榿
Heb jij speciale wasproducten gebruikt?
3 maanden geleden
Reactie op Margoooootje
Absoluut niet gek! Of dan zijn we gewoon met 2 gekke 馃ぃ
Das zo stom h猫, ma ik doe elke week de was van mezelf en mijn vriend & nu ben ik aan het stressen dat ik perongeluk verkeerde dingen bij elkaar gestoken heb of verkeerde kleuren alsof ik niet weet hoe ik mijn was moet doen 馃槀馃槀馃槀
3 maanden geleden
Ik was de babykamer geverfd en de kasten terug gezet dus de kleertjes konden er terug in. Dan maar ineens gewassen.. het lief hier gaf te kennen dat hij graag had dat er ook al wat klaar ligt voor naar het ziekenhuis te gaan als er te vroeg wat zou gebeuren dus dat ligt ookal klaar.. alles voor de gemoedsrust 馃グ
3 maanden geleden
Hier een 2de kindje en ik dacht het pas in oktober te doen (uitgerekend eind november). Het lot van een 2de zeker 馃き Maar vooral doen waar je je goed bij voelt 馃槈 Wij gebruikten 'Le chat ben, nu nog steeds eigenlijk, IVM gevoelige huid. Ook gebruiken wij een geen wasverzachter maar een beetje azijn in de plaats.
3 maanden geleden
Reactie op Margoooootje
Staat ook op mijn lijstje van deze week 馃馃榿
Heb jij speciale wasproducten ...
Ik heb ook al een deel gewassen 馃檲. Wij gebruiken Ecover Zero hiervoor. Ze raden toch aan om geen parfum of wasverzachter te gebruiken en te kijken of er geen schadelijke stoffen in zitten. Een babyhuid laat blijkbaar meer stoffen door dan bij volwassenen.
3 maanden geleden
Ja hoor, en zeker met dit mooie weer kun je het buiten laten drogen 馃檪