14 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op loena5423
Heeft cranberrysap een rustgevende werking? Dat wist ik niet?
Kersensap 100% bio werkt heel goed
2 maanden geleden
Ik neem uricran forte momenteel om blaasontsteking te voorkomen, ik heb sinds begin erg vaak blaasontstekingen.
Dus die uricran is ook rustgevend?
Uricran is iets nieuw voor mij eigenlijk
Het is gewoon omdat ik al paar keer antibiotica heb moeten nemen tegen blaasontsteking dat ik nu met uricran moet doen om te zien of dit helpt
2 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Ik neem uricran forte momenteel om blaasontsteking te voorkomen, ik heb sin ...
Ik weet dat kersensap een natuurlijk rustgevend is en cranberrysap is om blaasontsteking te voorkomen.
Maar Uricran heb ik het nooit gebruikt.
2 maanden geleden
Reactie op Siham SRHILFI
Ik weet dat kersensap een natuurlijk rustgevend is en cranberrysap is om bl ...
Awel uricran is gemaakt van cranberry als ik mij niet vergis
2 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Awel uricran is gemaakt van cranberry als ik mij niet vergis
Klopt ! Maar het is alleen voor blaasontsteking en niet een rustgevend 😊 als je 's nachts moeite hebt met slapen, probeer dan kersensap het werkt heel goed vind ik
2 maanden geleden
Reactie op Siham SRHILFI
Kersensap 100% bio werkt heel goed
Gaat je baby daar niet te actief van worden? Zit vermoedelijk toch wel wat suiker in of niet?
Heb s avonds al een mega actieve baby waardoor veel harde buiken, maar slaap zelf heel slecht dus wil wel iets proberen om rustiger aan nacht te beginnen..
2 maanden geleden
Reactie op Marthe1991
Gaat je baby daar niet te actief van worden? Zit vermoedelijk toch wel wat ...
Ik drink slechts 100 ml een half uurtje voordat ik ga slapen. De baby wordt er niet actiever van vind ik, want het sap dat ik heb genomen van hollandandbarrett bevat geen toegevoegde suikers
2 maanden geleden
Reactie op Siham SRHILFI
Klopt ! Maar het is alleen voor blaasontsteking en niet een rustgevend 😊 ...
Ik ga die zeker halen😅
2 maanden geleden
Ik had ook cranberrysap gedronken aangezien ik soms last had van een blaasontsteking. Hallelujah, kreeg ik daar brandend maagzuur van. 🤯 Volledig verbannen dat spul🙈
2 maanden geleden
Reactie op kimberly18101993
Ik had ook cranberrysap gedronken aangezien ik soms last had van een blaaso ...
Dan moet ik hem zeker niet halen🤣🤣
Mijn apotheker zei als je de gewone sap of thee drinkt daarvan dat die niet de nodige hoeveelheid bevat voor behandelen of voorkomen blaasontsteking en dat tabletjes dan beter zijn eigenlijk 🤷🏻♀️