13 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben hier vrij snel aan begonnen 馃檲 moeten enkel nog behangen en afwerken en de kamer is eigenlijk klaar. Wij hadden dit gedaan omdat ik toen nog heel goed was en niet veel kwaaltjes had. Kastjes moeten opnieuw geschilderd worden, de muren, .. ben hier heel blij om zit nu in mijn 2de trimester en ik ben enorm snel buiten adem en heel snel moe .. 馃檲
5 maanden geleden
Hier heb ik de kamer/plafond al geschilderd. De meubels komen vanavond toe. Juist de muursticker komt er nog met de naam erbij. Heb dit bewust vroeg gedaan want wil niet staan schilderen met een dikke buik en putje zomer 馃檲
5 maanden geleden
Ik heb al een bed, meer ga ik niet halen eigenlijk
Nog een co sleeper dat is.
Uit ervaring met andere kinderen weet ik dat een hele kindermeubel niet nodig was omdat er genoeg plaats is in kast en commode thuis.
Eerste tijd zal die met co sleeper met mij slapen en daarna met haar zus in 1 kamer in eigen bedje
Hier gaan we het zo doen馃檪
5 maanden geleden
Iedereen wel opletten met verven tijdens zwangerschap. Heel wat verflucht heeft schadelijke eigenschappen voor de ongeboren baby, dus let op welke verf je koopt!
5 maanden geleden
Wij doen nog geen eigen kamertje. Ons kindje zal zeker de eerste maanden/jaar bij ons slapen 鈽猴笍
5 maanden geleden
Reactie op kimberly18101993
Hier heb ik de kamer/plafond al geschilderd. De meubels komen vanavond toe. ...
Real life 馃檲