16 Reacties

één maand geleden

Die van mij beweegt enkel als die honger heeft, na het eten draait die en is die stil voor een paar uur 🙄🤷🏽‍♀️ dat belooft 🤣

één maand geleden

Ik ben vandaag 35 weken. Af en toe voel ik felle bewegingen maar vaak eerder belletjes ofz. Soms kijk ik naar mijn buik en zie ik beweging maar voel ik het niet. Dan ben ik soms ook ongerust en komt men vriend voelen en dan zegt die van ja ik voel ze toch .. maar ik voel het dan langs binnen niet 😅

één maand geleden

Reactie op Liiesbeth

Ik ben vandaag 35 weken. Af en toe voel ik felle bewegingen maar vaak eerde ...
Heb ik ook! De eerste keer dat ik mijn baby kon voelen was van buitenaf op 17 weken, mijn man en ik hebben hem dus op hetzelfde moment voor het eerst gevoeld.

één maand geleden

Bij mij heel wisselend. Soms word ik 's nachts wakker van bewegingen en soms zoals afgelopen nacht (6x opstaan om te plassen, ieder uur gezien, maar niet gevoeld). Zodra ik dan effectief opsta is er beweging, deze ochtend ook aan monitor (moet 2x per week wegens suiker) en meteen beweging. Maar verschilt echt dag per dag ben nu 35+1

één maand geleden

Reactie op HInes

Bij mij heel wisselend. Soms word ik 's nachts wakker van bewegingen en som ...
Het staat haast in de sterren geschreven. Ben je ongerust over de bewegingen, en ga je naar de monitor, dan beginnen ze te breakdancen van zodra je neerligt 😅. Liever zo dan anders natuurlijk!

één maand geleden

Ik voelde haar ervoor ook veel vaker dan nu. Ben 35+1 weken, vanmorgen op controle geweest en gynaecoloog zei dat het normaal is dat je baby nu ook minder voelt bewegen omdat ze minder plaats beginnen krijgen. Als je echt ongerust bent, gewoon eens bellen voor een extra controle. Niemand heeft er iets aan als je doodongerust bent, zorgt alleen maar voor extra stress 😊

één maand geleden

Reactie op E1745

Ik voelde haar ervoor ook veel vaker dan nu. Ben 35+1 weken, vanmorgen op c ...
Ja, ik denk ook dat het wat aan ruimte ligt misschien. Had vorige week een goeie groei echo, en maandag een goeie ctg, woensdag klonk hij ook goed op de Doppler bij de vroedvrouw. Dusja, veel meer kan ik niet meer doen natuurlijk.

één maand geleden

Maar het blijft altijd spannend natuurlijk 😅 Je wilt niet die ene keer te laat zijn he

één maand geleden

Ik voelde haar pas rond 28-29 weken, en dan zag ik ook heel soms mjjn buik bewegen, maakte me al zorgen want andere voelde hun baby al rond 22 weken, nu ben ik 34 weken en voel haar nog niet super geweldig. Savonds als ik heel rustig in bed lig, en heel af en toe een schopje door de dag maar niet zo van die verhalen van anderen dat ze je in je ribben stampt of blauwe plekken bezorgt. Ze beweegt goed op de echo, groeit goed en ze zeggen dat het door de ligging van de placenta kan komen, die zorgt voor een buffer voor de bewegingen. Daarnaast zou je ze op het einde minder goed voelen omdat de plek dr krap wordt..

één maand geleden

Ik ben nu 36+3 dagen en ik voel de baby ook wel minder. Vaak heel wisselen. Deze ochtend rond 4u30 wel een kwartiertje en heel af en toe wat beweging. Nu is al de hele avond rustig. Heb ook wat veel gegeten waardoor ik me super opgeblazen voel. Maak me toch soms wat zorgen... Ze zeggen dat het normaal is dat je minder beweging voelt omdat ze minder plek hebben, maar toch.

één maand geleden

Reactie op HInes

Ik ben nu 36+3 dagen en ik voel de baby ook wel minder. Vaak heel wisselen. ...
Ja, kan lastig zijn he. En de twijfel over "Zou ik nu bellen of niet". Bellen als je twijfelt zeker? Maar dan zou ik wel om de 2/3 dagen willen bellen soms.

één maand geleden

Reactie op Molly1234

Ja, kan lastig zijn he. En de twijfel over "Zou ik nu bellen of niet". Bell ...
Ik moet sowieso morgen aan de monitor (2x per week voor mijn suiker) dus dat stelt wel vaak gerust, maar toch.

één maand geleden

Op de monitor kunnen ze heel veel zeggen over de baby zijn / haar gezondheid. Maar de stress blijft denk ik dat je ze goed en wel in je armen hebt...

één maand geleden

Hier beweegt hij bijna heel de dag door en soms doet het echt heel veel pijn. Zelf in de nacht waardoor ik niet kan slapen . Dus het heeft zijn nadelen ook hoor 😆

één maand geleden

Reactie op Kikicol

Hier beweegt hij bijna heel de dag door en soms doet het echt heel veel pij ...
Hier ook zo ! I feel you 🙈

één maand geleden

Ik kan niet slapen omdat ik denk dat hij er misschien niet meer is, zou met heel veel plezier ruilen 😛