6 Reacties

4 maanden geleden

JJ's house eens opzoeken,ga ook eentje bestellen erbij. Heb al veel goede ervaringen erover gehoord.

4 maanden geleden

Ik heb er eentje van Noppies gevonden op zalando. Ik heb ook gelezen dat als je een zwnagerschapskleed kiest en die goed zit aan je schouders enzo, dat je buik er altijd in zal passen dus daarom ben ik voor een zwangerschapskleedje gegaan. Bij JJ house moet je goed uitkijken en lezen want je kan niet altijd gewoon een kleedje bestellen en retour sturen. Je moet dan eerst een try-on jurk bestellen. Die kan je terugsturen, maar als je definitief besteld, dacht ik dat terugsturen soms moeilijk kon zijn

4 maanden geleden

Ik ga zelf trouwen in Augustus mijn jurk komt van mamalicious. Is wel een korte versie en geen lang trouwjurk

4 maanden geleden

Ik heb stretch-kleedjes van bv. S茅zane hiervoor. Kan je na je zwangerschap ook nog gewoon aandoen. De Pippa-jurk is een aanrader maar ze hebben nog verschillende andere die je met een zwangerschapsbuikje perfect kan dragen.

4 maanden geleden

Klein gelukje zwangerschapskleding te Balen of boutique by jlk wel maar tot maar L/XL en vind het dan nog klein uitvallen. De one size valt wel goed.

4 maanden geleden

Zelf trouw ik volgende week vrijdag en heb ik mij jurk gekocht bij JJ house.. En gisteren trouwde onze vrienden en droeg ik dit jurkje..