16 Reacties

6 maanden geleden

Jongen, denk ik!

6 maanden geleden

Hebben ze het niet gezegd in het ziekenhuis dan? Bij mij zagen ze het op 13 weken.

6 maanden geleden

Reactie op Tabitalita 🩷

Hebben ze het niet gezegd in het ziekenhuis dan? Bij mij zagen ze het op 13 ...
We wouden het nog als verrassing houden,maar iedereen denkt een jongen, hoewel wijzelf een meisje denken. Ik ben benieuwd naar de reacties.🥰

6 maanden geleden

Jongen😀

6 maanden geleden

Ik zou ook denken dat het een jongentje is precies, ik ken natuurlijk wel niets van hoe je dat kan zien op een echo... Maar zie precies bij het meest linkse kruisje iets naar omhoog steken? Of is dat een gedacht?

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik zou ook denken dat het een jongentje is precies, ik ken natuurlijk wel n ...
Je kan gelijk hebben hoor, wij weten het alvast nog niet. 😘

6 maanden geleden

Reactie op NickyW

Je kan gelijk hebben hoor, wij weten het alvast nog niet. 😘
Hebben jullie zowel jongens als meisjes namen al? Wij hebben enkel meisjes namen die best al lang vast staan... Dus voor een jongen (of zeker voor 2 jongens) zou het echt moeilijk worden voor ons om een mooie naam te vinden 🙈😅

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Hebben jullie zowel jongens als meisjes namen al? Wij hebben enkel meisjes ...
Ja hier exact hetzelfde verhaal. Het zal echt zoeken worden dan.🤣. Hoe ver zijn jullie? Wanneer zouden jullie het weten? Spannend allemaal he.😍

6 maanden geleden

https://community.24baby.be/forum/zwanger/het-grote-nub-topic-deel-42-PeB7R6j Vraag het hier eens.. h

6 maanden geleden

Reactie op NickyW

Ja hier exact hetzelfde verhaal. Het zal echt zoeken worden dan.🤣. Hoe ver ...
Ik ben nu 9w2d, wij zouden het pas vanaf week 16 ongeveer weten, omdat het een tweeling is en we moeten wachten tot we het op de echo kunnen zien... Misschien kan het al vroeger zichtbaar zijn, misschien niet... Dus spannend allemaal! 🙈

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik ben nu 9w2d, wij zouden het pas vanaf week 16 ongeveer weten, omdat het ...
Nog eventjes spannend afwachten. Een tweeling ,hoe bijzonder.😍🥰

6 maanden geleden

Reactie op NickyW

Nog eventjes spannend afwachten. Een tweeling ,hoe bijzonder.😍🥰
We kijken er sowieso wel naar uit! Zolang ze maar beiden gezond zijn 🥰 Tijdens de eerste echo was er maar 1 zakje te zien, pas tijdens onze 2e echo zagen we ineens een tweede vruchtzakje 🫣 maar we hadden wel altijd een heeeeeeel sterk gevoel dat het een tweeling ging zijn... Heel gek, want er was ook maar 1 eitje dat mooi groot en rijp was om te springen. Ik heb een heel ander traject afgelegd om zwanger te geraken, vandaar ik zo goed weet ook dat er maar 1 eitje was. Dus heel benieuwd of ze beiden effectief ook hetzelfde geslacht zullen hebben of niet. Dat zou dan onze theorie rond eeneiige tweeling meer bevestigen. Fingers crossed 🤞🏼

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

We kijken er sowieso wel naar uit! Zolang ze maar beiden gezond zijn 🥰 Tij ...
Ooh, amai dat is schrikken dan! Wij dachten ook dat het er 2 zouden zijn aangezien we ook een zwaar ivf-traject ondergaan hebben en het een hele sterke embryo was waarvan we dachten dat ie zou delen, dus niet.🤭. Maar even gelukkig hier hoor! Zo een speciaal verhaal bij jullie ook dan. Hopelijk blijft alles goed verlopen. Zolang ze maar gezond zijn, dat is het belangrijkste he.🥰

6 maanden geleden

Reactie op Manu26

https://community.24baby.be/forum/zwanger/het-grote-nub-topic-deel-42-PeB7R ...
Ik kan helaas niets uploaden. :(

6 maanden geleden

It's a boy 🩵

6 maanden geleden

Team boy 😅