11 Reacties

één maand geleden

Bij mij zij de CM ook dat ik dit pas na de geboorte moedt regelen.

één maand geleden

Reactie op Molly1234

*moest

één maand geleden

Reactie op Sadie90

Dan is dat voor arbeidsongeschiktheid, niet moederschapsrust. Moederschapsrust kan je pas aanvragen eens de baby geboren is.

één maand geleden

Iets andere situatie: ik ben op 12 weken moeten stoppen omwille van risicovolle job. Ik heb dit gemeld aan CM en heb onmiddellijk het inlichtingenblad gekregen om in te vullen, om zo een uitkering te ontvangen wanneer ik thuis zit. Kan ook online via www.cm.be/inlichtingenblad

één maand geleden

Reactie op Molly1234

Dan is dat voor arbeidsongeschiktheid, niet moederschapsrust. Moederschapsr ...
Arbeidsongeschiktheid of moederschapsverwijdering. Hoe dan ook moet je nadat de baby geboren is je moederschapsrust aanvragen

één maand geleden

Reactie op Molly1234

*zei

één maand geleden

Bedankt allemaal, dan ben ik gerust gesteld! 🙏

één maand geleden

Ik heb ook van uza gehoord dat ik attest van zwangerschap en bevallingsdatum erop moet indienen bij mutualiteit voor bevalling, en toen ik die ging indienen zeiden ze idd dat het nodig is. Nieuwe wetgeving ofzo iets Meer weet ik niet eigenlijk Ik zou gewoon die attest van gyne met dat je zwanger bent en wanneer moet bevalling binnen Brengen

één maand geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ik heb ook van uza gehoord dat ik attest van zwangerschap en bevallingsdatu ...
Yes die heb ik ingediend, maar het inlichtingenblad voor de uitkering krijgen we blijkbaar pas na de geboorte, zodra CM ook het geboorteattest heeft ontvangen

één maand geleden

Reactie op MJ88

Yes die heb ik ingediend, maar het inlichtingenblad voor de uitkering krijg ...
Ah ja zo wel, je kan moeilijk voorop lopen als je niks hebt😅