17 Reacties

19 dagen geleden

Hang af van persoon denk ik. Zelf heb ik goede ervaring. Avond voor baloon geplaatst. 6 uur water spontaan gebroken 5 cm opening, tot dan geen ongemakkelijk gevoel, nog kunnen slapen, +- 9:45 mij zoontje was geboren. Bij mij zus niet gelukt, en uiteindelijk keizersnede geworden.

19 dagen geleden

Dat verschilt echt enorm per persoon. Ik vond het heel pittig maar mijn lichaam was er totaal nog niet klaar voor, geen ontsluiting en geen verkorte baarmoederhals. Een vriendin had wel al een beetje ontsluiting en bij haar ging het wel vooruit. Probeer positief te denken, pijn doen zal het sowieso maar op het einde krijg je er wel iets heel mooi voor terug. 😊

19 dagen geleden

Ik ben nu opgenomen voor inleiding, ze gaan ballon plaatsen zo zeiden ze, daarna als die er uit is krijg ik pil werd er gezegd en zo nodig nog extra pil🤷🏻‍♀️ Ben ook benieuwd want eerder ben ik altijd met infuus

19 dagen geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ik ben nu opgenomen voor inleiding, ze gaan ballon plaatsen zo zeiden ze, d ...
Succes! Hou ons op de hoogte hoe het gegaan is

19 dagen geleden

Reactie op EllaB

Succes! Hou ons op de hoogte hoe het gegaan is
Zeker💕

19 dagen geleden

Hoe komt het dat je ingeleid wordt? Veel goeie moed gewenst!

19 dagen geleden

Ik ben bij me dochtertje ingeleid met een ballon bij mij werd ballon geplaats daarna opgevuld met water dacht 8cl die zorgt er voor dat je baarmoedermond zacht word en dus open gaat bij mij is x aantal uren ballon verwijderd omdat ik hele erge weeen kreeg aantal uur later is ons dochtertje geboren ik heb nooit die pil gehad omdat in vrij snel na het plaatsen van de ballon weeen kreeg

19 dagen geleden

Veel succes lieverd hopen dat het allemaal snel gaat en dat je de kleine man snel in je armen hebt you got this momieeee

19 dagen geleden

Reactie op Molly1234

Hoy, ivm grote gewicht baby en nog paar andere dingen samen

19 dagen geleden

Reactie op Molly1234

Dank je wel❤️

19 dagen geleden

Reactie op rosita36

Ik ben bij me dochtertje ingeleid met een ballon bij mij werd ballon geplaa ...
Ik heb hem nu ongeveer 4u zitten, buiten wat krampen niet veel aan de hand, ze gaan 3-4u die pil geven zeiden ze.

19 dagen geleden

Reactie op rosita36

Veel succes lieverd hopen dat het allemaal snel gaat en dat je de kleine ma ...
Dank je wel schat❤️ ik hoop het ook haha

19 dagen geleden

Dus even een update nu het nog gaat, ballon is zo’n klein uur geleden uitgevallen, ze wouden geen pil meer geven omdat ik al 5cm heb en hebben mijn vliezen gebroken. Nu is het weer afwachten of dit wat doet voor verdere ontsluiting.

19 dagen geleden

Infuus gekregen Voor verder hulp met ontsluiting 👍

19 dagen geleden

Infuus gekregen Voor verder hulp met ontsluiting 👍
Succes 🍀

18 dagen geleden

Dus dus Na alles en infuus bevallen tussen 8-9u van onze zoontje❤️

18 dagen geleden

Dus dus Na alles en infuus bevallen tussen 8-9u van onze zoontje❤️
Proficiat!